Kadotuksen lapsi ja ufo-usko

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Kadotuksen lapsi ja ufo-usko

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Maalis 2013 16:21

*
Koetelkaa tätä Raamatulla. Minä sain tällaisen viestin eräältä uskonveljeltä s-postilla.
Jäi mietityttämään mitä tässä viestissä sanotaan että vatikaani ja ufo-usko voi olla kadotuksen lapsi. :shock: :roll:

Eksytys tulee katolisen kirkon ufo-uskon kautta‏:

ExoVaticana: Petrus Romanus & The Vatican's Astonishing Plan for the Arrival of An Alien Savior

Toista video
Learn more at: http://www.ExoVaticana.com/ http://www.ProphecyOfThePopes.com/ Following the release of their 2012 best-seller Petrus Romanus: The Final Pope Is Here, Tom Horn and Cris Putnam were…
00:03:00
Lisätty 8.1.2013


Tom Horn on tullut tunnetuksi v. 2012 ilmestyneestä kirjastaan 'Petrus Romanus; The Final Pope Is Here', hän kertoo Malakian profetiasta viimeisestä paavista. Jo tuolloin hän sanoi, että nykyinen paavi tulee eroamaan 2012-2013.
Nyt häneltä... ja Cris Putnamilta on ilmestymässä toinen kirja 'Exo-Vaticana', joka ilmestyy maalis-, huhtikuussa. Kirjassa he tuovat esiin katolisten johdon uskon ulkoavaruudessa olevaan elämään.
Exo-Vaticana: The Year of Three Popes & UFOs Over the Vatican
http://www.logosapologia.org/?p=4724

Horn sanoo, että jesuiitat ja Opus Dei ovat kirjoittaneet katolisen kirkon virallista uutta teologiaa ja dogmaa odottaen vain Vatikaanin antamaa hetkeä saada julkaista opit. He sanovat avaruusolentojen olevan veljiämme, jotka ovat lähempänä Jumalaa kuin me ja he tulevat näyttämään meille tietä.
Videolla Tom Hornin radiohaastattelu (noin 1h), jossa ~25:40 min kohdalla hän puhuu asiasta (yllä).
Tom Horn - Hour 1 - Papal Resignation, Petrus Romanus & Exo Vaticana
http://www.redicecreations.com/radio/20 ... 130221.php

Tiesitkö, että Vatikaanilla on salainen observatorio 'Mount Graham Observatory' USA:ssa, jossa he tarkkailevat maailman suurimmalla teleskoopilla nimeltään Lucifer avaruutta ja erityisesti ulkoavaruudesta tulevia 'vierailijoita', astrobiologiaa?
Heillä on ajatus alieneiden tulosta maapallollemme. Tämä liittyy myös Fatiman 'Marian' 3. salaisuuteen. Okkultistit ja ufojentutkijat ovat olleet erityisen kiinnostuneita Fatiman ilmestyksistä (siitäkin voi päätellä ilmestysten lähteen. Antikristuksen henki teki työtään 'Marian' kautta valmistaen näiden ilmestysten kautta tietä tulevalle Antikristuksen saapumiselle).

http://www.ExoVaticana.com/ ExoVaticana: Petrus Romanus & The Vatican's Astonishing Plan for the Arrival of Antichrist
http://youtu.be/ecMkshBqQ9I Erilaisia ufo-otoksia (huom. = pimeyden henkiolennot; langenneet enkelit, taivaan avaruuksissa) ja observatoriosta, jossa jesuiitta astronomit työskentelevät, otoksia
Tiedämme kaikki, että elämme lopun aikaa, joka tulee näkemään Antikristuksen ilmestymisen, suuren ahdistuksen sekä Jeshuan toisen tulemisen. Lopun aikojen tunnusmerkki on voimakas eksytys.

2.Tess 2:1-3 " Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ...3. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,"
Matt 24:4,11,24 "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä." ..."11. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta." 24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

Lopun aikojen eksytys tulee olemaan vertaansa vailla; siihen kuuluvat epätavalliset ihmeet ja merkit.

Ei voi ymmärtää tätä aikaa, jossa me elämme, eikä mikä on Uusi Maailmanjärjestys, ellei ymmärrä Raamatun profetiaa ja oppeja.

2.Tess 2:3: "Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi..."
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kadotuksen lapsi ja ufo-usko

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 04. Maalis 2013 16:38

Oma vähäinen ymmärrykseni UFO ista ja mitä olen kuullut ja kerran jotai outoa myös nähnyt eli mitä sydämmessäni tunnen ,että ne on totta ja ne on Pahan alkulähteestä.Ei mitään frendejä hei.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Kadotuksen lapsi ja ufo-usko

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Maalis 2013 17:13

*
hän kertoo Malakian profetiasta viimeisestä paavista. Jo tuolloin hän sanoi, että nykyinen paavi tulee eroamaan 2012-2013.


Onko Raamatussa siis Malakiassa sellainen kohta...? Ja missä kohdassa?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kadotuksen lapsi ja ufo-usko

ViestiKirjoittaja tanu » 04. Maalis 2013 19:31

Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Kadotuksen lapsi ja ufo-usko

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Maalis 2013 21:56

*
Ef. 6:12
Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.


Saatanan alaisina henkiolentoja ovat taivaan avaruuksissa. Raamatun mukaan saatana osaa tekeytyä jopa valkeuden enkeliksi.
Saatana alaisineen jaksaa valehdella ja vedättää mahdollisimman paljon ihmisiä ja osaa naamioitua muuksi eli se on 24/7.
Minäkin olen nähnyt ufon enkä halua uskoa mitä olen nähnyt.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Onko ihminen todella käynyt kuussa?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Joulu 2015 22:00

Nämä viestit ovat toisaalta siirretty tänne -Juha

*
Lily kirjoitti:Tässä on BBC:n dokkari vuodelta 2015.

Siinä haastatellaan mm. Apollon astronauttia. Kuussa olisi erillaisia rakkennelmien näköisiä kyhäelmiä ja jotku valopallot olivat seuranneet heitä.

http://www.youtube.com/watch?v=52a0Xjuaixo


Valopallot? Olen kans nähnyt. Karmivaa katsoa miten ne lähestyivät kiertellen pitkiä ja paksuja mäntyjä - matalalla minua kohtaan ja ulkoseinään törmätessään ne räjähtivät naamani päin pelottavalla tavalla kun olin sisällä ja katsoin ulos ikkunasta huh.. :shock: :shock: Niitä oli monta, vuorotellen yksi jokaisesta valopallosta lähestyi minua kohtaan. Oli sysipimeää ja vielä olin yksin. En silloin tiennyt mitä ne oli. Nyt tiedän mitä ne ovat. :D
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Onko ihminen todella käynyt kuussa?

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 03. Joulu 2015 22:35

Niin ...kun nyt lähti tämä avaruus salailu puheeksi niin ....apollo lennoilla onkin ilmeisesti ollut salailua juuri ns ufoista siis kohteista ,joita ei voi määritellä/tunnistaa eli on tunnistamaton selittämätön kohde.Toki jälleen videoissa saattaa tubessa olla mitä vaan.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Onko ihminen todella käynyt kuussa?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Joulu 2015 22:39

*
Saako täällä rönsyillä vielä? No mieheni ei usko minua mitä näin pari kolme vuotta sitten kun siihen aikaan oli usein sähkökatkoja koska sähköjohto oli täynnä lunta ja se oli painava niin täällä kotosalla avasin kaihtimet auki ja samalla näin miten tuli tyhjästä kirkkaan sähkönsinistä väriä koko taivaalle ja ympärille. :shock: :? Ja siten minun oli pakko avata ulko-oven mutta se oli jumissa ja yritin saada auki voimin koska halusin katsoa mitä ulkona tapahtuu niin taas tuli toinen kerta kirkkaan sähkönsinistä väriä koko taivaalle ja ympärille. :shock: :? Ja siten huomasin sähköpylvään ja sähköjohdon ikkunasta kun olin vielä sisällä. :shock: En nähnyt oliko johdolla painavaa lunta mutta luulen että kirkkaan sähkönsinisen värin ilmestyessään painava lumikasa putosi johdolta ja siinä se johtui sähkönsinisestä väristä miksi se ilmestyi koko taivaalle ja ympärille.

Tajusin että jos olisin avannut ja mennyt ulos, olisin voinut saada sähköiskun. Ulko-ovi pelasti minut kun se oli jumissa. Kerroin siitä miehelleni eikä hän uskonut minua. :shock: :? Mitä sanotte?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Onko ihminen todella käynyt kuussa?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Joulu 2015 23:06

*
Jos sähköpylväällä on noin satatuhatta woltin sähköä, saa siitä lähteä noin 1,5 metrin sähköiskua. Mutta se kirkkaan sähkönsininen valo on sähköiskua pitempi. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Onko ihminen todella käynyt kuussa?

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 04. Joulu 2015 00:31

vaisuliini kirjoitti:*
Valopallot? Olen kans nähnyt. Karmivaa katsoa miten ne lähestyivät kiertellen pitkiä ja paksuja mäntyjä - matalalla minua kohtaan ja ulkoseinään törmätessään ne räjähtivät naamani päin pelottavalla tavalla kun olin sisällä ja katsoin ulos ikkunasta huh.. :shock: :shock: Niitä oli monta, vuorotellen yksi jokaisesta valopallosta lähestyi minua kohtaan. Oli sysipimeää ja vielä olin yksin. En silloin tiennyt mitä ne oli. Nyt tiedän mitä ne ovat. :D


Oliko ne demoneita?

Eräs uskova todisti , että kerran hän yöllä heräsi siihen kun hänen huoneessaan leijui valopallo. Hiljalleen se alkoi lähestymään ja yhtäkkiä se sai raivoisat kasvot ja lähti kovempaa kohti häntä, sitten en muista mitä kävi, mutta Jumala suojeli kuitenkin. Anteeksi on vähän epäselvä kertomus kun en muista tarkasti :D
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa

cron