Jumalan tahto, ja sen tekeminen ja noudattaminen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Jumalan tahto, ja sen tekeminen ja noudattaminen

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 26. Tammi 2013 16:55

1.Ryhmä porukkaa: Kuulee jatkuvaa käskytystä Jumalalta..Jumala päättää heidän puolestaan kaupassakäyntiajatkin, he ovat kuin radion välityksellä jatkuvassa yhteydessä..Kaikki sanellaan heille, heillä ei ole mielipidettä eikä omaa tahtoa enää lainkaan.. he ovat 100% synnittömiä ja tekevät sanojensa mukaan "Teen Jumalan tahdon MAKSO MITÄ MAKSO" Pääasiassa heidän kertomukset ovat täynnä toinen toistaan uskomattomanpia kokemuksia ja näkyjä ja ilmestyksiä

2.Ryhmä porukkaa: He tutkivat Raamattua ja rukoilevat. Heille Herran tahto löytyy Raamatusta. Se mikä ei Raamatussa suoraaan ole selitetty tarkkaan, sen he saavat itse päättää..kuten mihin aikaan he käyvät kaupassa,missä kaupassa..mitä he sanovat ja minne menevät töihin..Mutta ovat kuitenkin aralla tunnolla ja vastuussa Heralle kaikesta mitä itse päättävät..=)

3.Ryhmä porukkaa: Jumalan tahto on heille sellaisen jumalan tahto jonka he ovat itse kehittäneet omassa päässään. Heille on syntiä kaikki se toki mistä he itse eivät pidä,tai ole kiinni.. Mutta se mikä on itselle rakasta ja niin himottavaa..sen he selittävät itse ei-synniksi vaikka Raamattu sen selkeästi ilmoittaisikin..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Jumalan tahto, ja sen tekeminen ja noudattaminen

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 26. Tammi 2013 18:28

.Ryhmä 4 He kuulevat Herran äänen ja he tarkkaan miettivät ja punnitsevat äänen alkuperää mitä hedelmää se mahdollisesti tuottaa .Heillä on voimakas itsetunto .Heidän itsetunto on vahva Pyhän Hengen ansiosta ja he ovat hyvin hyvin kiitollisia kun ovat saaneet ns toisen mahdollisuuden elämässä ,koska heidän elämänsä saattoi olla kaikkea muuta kuin Raamatullinen aikoinaan.Pyhä Henki toimii heissä ja näissä henkilöissä on se piirre ,että he tuntevat Pyhän Hengen olemassa olon ja he eivät halua millään ikinä luopua hänestä ,koska Pyhä Henki tekee heidät vapaaksi ,onnelliseksi ja antaa nähdä maailman niin monesta eri kulmasta että se lahja on maan päällä mitä suurin rikkaus.Nämä ihmiset ovat hyvin voimakas tahtoisia ja tekevät ns oman päänsä mukaan ja heille se tarkoittaa monesti sitä että asiat on jo valmiiksi mietitty ,,,vaikea selittää tätä ,kuin asiat ja oikea ratkaisu kulkisi koko ajan edellä .Tässä ohjauksessa virheet ovat todella minimaalisia ja sekin itsessään saa huutamaan ,,,Älä ota Rakas Jumala Pyhää Henkeä pois minusta,,,,elämä on vapaata ja rentoa ja meillä päin ainakin Hauskaa todella hauskaa .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Jumalan tahto, ja sen tekeminen ja noudattaminen

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 27. Tammi 2013 19:21

En tiedä voiko ihmisiä luokitella karkeasti ryhmiin, koska joka tapauksessa olemme yksilöitä... se on kuin jotain "karjaa jakaisi osiin"... tuo on tuollainen kelpaamaton ja tuo tuollainen kelpaamaton... mutta jos kuulut tuollaiseen ryhmään, olet tosi kelpaava... kaikissa kun on omat vikansa myös uskovina.

Tuli mieleeni tuosta Jumalan tahdon tekemisestä ja noudattamisesta... niin se elämää uskovana ja siinä osassa mikä on annettu meille... koen, että se on puhtaasti sanalla vapaus, sen Jumala on lahjoittanut uskovalle. Ei se tarkoita vapautta harjoittaa syntiä, joka tulee ehkä ensimmäiseksi reaktioksi, kun kuulee jonkun kertovan vapaudesta...

Tuossa yksi päivä joitain aikoja taaksepäin, kun mietin, että mitä se Jumala haluaa tai tahtoo että miten Häntä palvelisin... niin Hän vastasi minulle ajatuksiini yllättävästi(siis sillä hetkellä tuntui, että se oli jotain muuta mitä itse olisin ajatellut tai mitä oma tahtoni sanoi)... koen että Hän kehoitti olemaan minua tyytyväinen siihen mitä Hän on minulle antanut ja arvostamaan sitä tässä hetkessä. Sitä tavallista elämää... mutta niin siunattua, kiitos Herralle. Ja jotenkin yhä enenevässä määrin, koen, että olen tyytyväinen tässä ja nyt siihen osaan ja elämään, jonka Jumala on minulle järjestänyt tähän hetkeen, se tuntuu oikealta...
lonelyrider
 

Re: Jumalan tahto, ja sen tekeminen ja noudattaminen

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 27. Tammi 2013 19:31

lonelyrider kirjoitti:En tiedä voiko ihmisiä luokitella karkeasti ryhmiin, koska joka tapauksessa olemme yksilöitä... se on kuin jotain "karjaa jakaisi osiin"... tuo on tuollainen kelpaamaton ja tuo tuollainen kelpaamaton... mutta jos kuulut tuollaiseen ryhmään, olet tosi kelpaava... kaikissa kun on omat vikansa myös uskovina.





Myös Jeesus valitsi opetuslapsiksensa ei niin täydellisiä henkilöitä.

Tuomas epäilijän ja Ukkosen jyrähdyksen veljekset ym. Hekin kelpasivat Herraa palvelemaan ja hyvin palvelivatkin toinen heistä oli ensimmäinen marttyyri opetuslapsista. Jumalan "työkalupakissa" on erillaisia työkaluja joita hän käyttää juuri siihen työtehtävään mihin mikäkin työkalu sopii parhaiten, mutta kaikille työkaluille on käyttöä.

Pitää myös muistaa että uskovina saamme Herran armosta kasvaa ja eheytyä pois synnin aiheuttamista haavoistamme. Ne jotka ovat matkallaan jo pidemmällä ja parantuneet enemmän haavoistaan ovat tietysti erillaisia kuin taipaleellaan vasta ensiaskeleita ottavat, kuten minä.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Jumalan tahto, ja sen tekeminen ja noudattaminen

ViestiKirjoittaja pekka » 28. Tammi 2013 08:44

Kirje galatalaisille 5:

1. Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
2. Katso, minä, Paavali, sanon teille, että jos ympärileikkautatte itsenne, niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi.
3. Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka ympärileikkauttaa itsensä, että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain.
4. Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.
5. Sillä me odotamme uskosta vanhurskauden toivoa Hengen kautta.
6. Sillä Kristuksessa Jeesuksessa ei auta ympärileikkaus eikä ympärileikkaamattomuus, vaan rakkauden kautta vaikuttava usko.
7. Te juoksitte hyvin; kuka esti teitä olemasta totuudelle kuuliaisia?
8. Houkutus siihen ei ole hänestä, joka teitä kutsuu.
9. Vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan.
10. Minulla on teihin se luottamus Herrassa, että te ette missään kohden tule ajattelemaan toisin; mutta teidän häiritsijänne saa kantaa tuomionsa, olkoon kuka hyvänsä.
11. Mutta jos minä, veljet, vielä saarnaan ympärileikkausta, miksi minua vielä vainotaan? Silloinhan olisi ristin pahennus poistettu.
12. Kunpa aivan silpoisivat itsensä, nuo teidän kiihoittajanne!
13. Te olette näet kutsutut vapauteen, veljet; älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi lihalle, vaan palvelkaa toisianne rakkaudessa.
14. Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
15. Mutta jos te purette ja syötte toisianne, katsokaa, ettette toinen toistanne perin hävitä.
16. Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä.
17. Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.
18. Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.
19. Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20. epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21. kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
22. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
23. Sellaista vastaan ei ole laki.
24. Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.
25. Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme.
26. Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme.


Biblia:

P. Paavalin Epistola Galatalaisille 5:

1. Niin pysykäät siis siinä vapaudessa, jolla Kristus meitä vapahtanut on, ja älkäät taas teitänne sekoittako orjuuden ikeeseen.
2. Katso, minä Paavali sanon teille: jos te annatte ympärileikata teitänne, niin ei ole Kristus teille hyödyllinen.
3. Mutta minä taas todistan, että jokainen ihminen, joka ympärileikataan, se on kaikkea lakia velkapää pitämään.
4. Te olette Kristuksen kadottaneet, jotka lain töillä tahdotte vanhurskaiksi tulla, ja olette armosta luopuneet.
5. Mutta me odotamme hengessä uskon kautta vanhurskauden toivoa.
6. Sillä ei Kristuksessa Jesuksessa ympärileikkaus eikä esinahka mitään kelpaa, vaan usko, joka rakkauden kautta työtä tekee.
7. Te juoksitte hyvin; kukas teidät esti totuutta uskomasta?
8. Ei senkaltainen yllytys ole hänestä, joka teitä kutsuu.
9. Vähä hapatus kaikentaikinan hapattaa.
10. Minä turvaan teihin Herrassa, ettette toista mieltä ottaisi; mutta joka teitä eksyttää, hänen pitää tuomionsa kantaman, olkaan kuka hän olis.
11. Mutta jos minä vielä, rakkaat veljet, ympärileikkausta saarnaan, minkätähden minä siis vainoa kärsin? Ja niin olis ristin pahennus hävinnyt.
12. Oi jospa ne eroitettaisiin, jotka teitä houkuttelevat!
13. Sillä te, rakkaat veljet, olette vapauteen kutsutut; ainoastaan karttakaat, ettette salli vapauden lihalle tilaa antaa, vaan palvelkaat rakkaudessa toinen toistanne.
14. Sillä kaikki laki yhdessä sanassa täytetään, nimittäin: rakasta lähimmäistäs niinkuin itsiäs.
15. Mutta jos te toinen toistanne purette ja syötte, niin katsokaat, ettette toinen toiseltanne syödyksi tule.
16. Mutta minä sanon: vaeltakaat Hengessä, niin ette lihan himoa täytä;
17. Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan: nämät ovat vastaan toinen toistansa, niin ettette tee, mitä te tahdotte.
18. Mutta jos te Hengeltä hallitaan, niin ette ole lain alla.
19. Mutta lihan työt ovat julkiset, kuin on huoruus, salavuoteus, saastaisuus, haureus,
20. Epäjumalain palvelus, noituus, vaino, riita, kateus, viha, torat, eripuraisuus, eriseura,
21. Pahansuomuus, murha, juopumus, ylönsyömyys ja muut senkaltaiset, joista minä teille edellä sanon, niinkuin minä ennenkin sanonut olen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ei pidä Jumalan valtakuntaa perimän.
22. Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.
23. Senkaltaisia vastaan ei ole laki.
24. Mutta jotka Kristuksen omat ovat, ne ovat ristiinnaulinneet lihansa, himoin ja haluin kanssa.
25. Jos me Hengessä elämme, niin vaeltakaamme myös Hengessä.
26. Älkäämme turhaa kunniaa pyytäkö, vihoittain ja kadehtien toinen toistamme.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Jumalan tahto, ja sen tekeminen ja noudattaminen

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 28. Tammi 2013 11:20

Aiemmin ilmaisin sen ,että ei Jumala anna meille yhtä suppiloa tai megafonia johon jokainen vuorollaan huutaa,olis aika outoa eikä hommat varmaan toimisi ku kaikki olisi lähes samanlaista yksipuolista .Itse olen ollu sopan keittäjänä ja kahvia antamassa yms mitä vaan tilanteessa .Esimerkkinä todellakin ku vesipisara putoaa pieneen puroon jossain Andien ylärinteillä tai siellä jossain ja jatkaa matkaa niin ei se välttämättä tiedosta sitä suurta kuvaa josta voi tulla joskus sana amazon.Jos joku väittää että minun tai minun homma on tärkeämpi kuin toisen ni siinähän todistelee pienuuttaan ihan vapaasti sillä se on sitä oikeaa pienuutta .Itse arvostan hyvin korkealle kaikkia joka ottaa yhdenkin askeleen eteenpäin asiassa joka on Yeshua Jeesus Kristus . .Kuten sanottu on ,,tehtäviä on monenlaisia ku olis niitä tekijöitä.Ihmismieli vaan on sellainen ,että se pyrkii joskus vertailemaan ,mutta ei niitä kannata sen enempää miettiä se on turhuutta ja yleensäkin tulisi pyrkiä katkaisemaan turhat ajatukset heti ,ettei ne ala jauhamaan tyhjää ja ruokkimaan sitä joka mielellään sisälle pyrkii ,kunhan sille vaan antaa mahdollisuuden väärillä ajatuksilla.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Jumalan tahto, ja sen tekeminen ja noudattaminen

ViestiKirjoittaja pekka » 28. Tammi 2013 11:56

Kirje roomalaisille 7:

1. Vai ettekö tiedä, veljet - minä puhun lain tunteville - että laki vallitsee ihmistä, niin kauan kuin hän elää?
2. Niinpä sitoo laki naidun vaimon hänen elossa olevaan mieheensä; mutta jos mies kuolee, on vaimo irti tästä miehen laista.
3. Sentähden hän saa avionrikkojan nimen, jos miehensä eläessä antautuu toiselle miehelle; mutta jos mies kuolee, on hän vapaa siitä laista, niin ettei hän ole avionrikkoja, jos menee toiselle miehelle.
4. Niin, veljeni, teidätkin on kuoletettu laista Kristuksen ruumiin kautta, tullaksenne toisen omiksi, hänen, joka on kuolleista herätetty, että me kantaisimme hedelmää Jumalalle.
5. Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle,
6. mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.
7. Mitä siis sanomme? Onko laki syntiä? Pois se! Mutta syntiä en olisi tullut tuntemaan muuten kuin lain kautta; sillä en minä olisi tiennyt himosta, ellei laki olisi sanonut: "Älä himoitse".
8. Mutta kun synti otti käskysanasta aiheen, herätti se minussa kaikkinaisia himoja; sillä ilman lakia on synti kuollut.
9. Minä elin ennen ilman lakia; mutta kun käskysana tuli, niin synti virkosi,
10. ja minä kuolin. Niin kävi ilmi, että käskysana, joka oli oleva minulle elämäksi, olikin minulle kuolemaksi.
11. Sillä kun synti otti käskysanasta aiheen, petti se minut ja kuoletti minut käskysanan kautta.
12. Niin, laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä.
13. Onko siis hyvä tullut minulle kuolemaksi? Pois se! Vaan synti, että se synniksi nähtäisiin, on hyvän kautta tuottanut minulle kuoleman, että synti tulisi ylenmäärin synnilliseksi käskysanan kautta.
14. Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
15. Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
16. Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
17. Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19. sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21. Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22. sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23. mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24. Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25. Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Jumalan tahto, ja sen tekeminen ja noudattaminen

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 28. Tammi 2013 12:19

Mr Kerimäki kirjoitti:Aiemmin ilmaisin sen ,että ei Jumala anna meille yhtä suppiloa tai megafonia johon jokainen vuorollaan huutaa,olis aika outoa eikä hommat varmaan toimisi ku kaikki olisi lähes samanlaista yksipuolista .Itse olen ollu sopan keittäjänä ja kahvia antamassa yms mitä vaan tilanteessa .Esimerkkinä todellakin ku vesipisara putoaa pieneen puroon jossain Andien ylärinteillä tai siellä jossain ja jatkaa matkaa niin ei se välttämättä tiedosta sitä suurta kuvaa josta voi tulla joskus sana amazon.Jos joku väittää että minun tai minun homma on tärkeämpi kuin toisen ni siinähän todistelee pienuuttaan ihan vapaasti sillä se on sitä oikeaa pienuutta .Itse arvostan hyvin korkealle kaikkia joka ottaa yhdenkin askeleen eteenpäin asiassa joka on Yeshua Jeesus Kristus . .Kuten sanottu on ,,tehtäviä on monenlaisia ku olis niitä tekijöitä.Ihmismieli vaan on sellainen ,että se pyrkii joskus vertailemaan ,mutta ei niitä kannata sen enempää miettiä se on turhuutta ja yleensäkin tulisi pyrkiä katkaisemaan turhat ajatukset heti ,ettei ne ala jauhamaan tyhjää ja ruokkimaan sitä joka mielellään sisälle pyrkii ,kunhan sille vaan antaa mahdollisuuden väärillä ajatuksilla.


Henkilökohtaisesti olen työssä(siis arkielämän työssä), sellaisessa jossa ollaan ihmisiä lähellä ja autetaan heidän arjessaan... silti, vaikka se juuri on sitä(nyt sen oikeastaan huomaan vasta), mihin Jumalan on minut kutsunut... olemaan se "hiljainen" tekijä ja sellainen ihminen toiselle ihmiselle, se yksi sadepisara, joka voi tehdä toisen päivästä "siedettävää"... niin siltikin, olen huomannut, vaikka olen uskova ja minun pitäisi olla sellainen ja tällainen(ainakin jos ajatellaan yleisiä käsityksiä, joita helposti uskovat luovat toisilleen, mittapuita)... niin huonona päivänä, myös joudun kohtaamaan oman itseni ja sen etten minäkään aina jaksa ajatella asiakkaistani aina "pumpulipilvien läpi"(mitä ehkä ajattelin, ennen kuin tätä työtä tein konkreettisesti)... monenlaisten tunteiden, hyvien ja huonojenkin, minun on oltava lähimmäinen... vaikka olen joutunut kohtaamaan oman itsenikin uudella tavalla, ymmärrän kokonaiskuvan, joka ratkaisee... eikä se tarkoita sitä, etteikö lähimmäisistään välittäisi ja heitä rakastaisi... kun tätä mietin kerran, kun "joskus itseäkin ärsyttää"... Jumala sanoi minulle... "rakastatko lapsiasi ja eikö nekin välillä ärsytä, niin että turhaudut heihin"... "miksi sitten se lähimmäisen rakkaus pitäisi olla jonkinlaista muuta?" Eikä se tarkoita sitä, että Jumala siunaisi ihmisen turhautumisen, joka on ihmisestä itsestään, vaan sen että Hän ymmärtää vajavuuksiamme siinä hetkessä.
lonelyrider
 

Re: Jumalan tahto, ja sen tekeminen ja noudattaminen

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 28. Tammi 2013 19:33

Naulan kantaan lonelyrider,,kuinka monta kertaa olen miettinyt mitä olisi jos luotu olis Luoja ni maailma olis jo ainakin miljoona kertaa ollut konkurssissa tuhoutunut miljoonassa sodassa jatkuvissa riidoissa tyranniassa.Jumala vaan on niin armollinen ,ettei Hän meidän huonoista päivistä välitä vaan ymmärtää aina ja aina ja aina .Ei ihmisenä edes voi ymmärtää Jumalan Rakkautta meitä pikku lapsia kohtaan .Se on niin ihmeellistä ja kaunista.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Jumalan tahto, ja sen tekeminen ja noudattaminen

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 29. Tammi 2013 01:11

Mr Kerimäki kirjoitti:Naulan kantaan lonelyrider,,kuinka monta kertaa olen miettinyt mitä olisi jos luotu olis Luoja ni maailma olis jo ainakin miljoona kertaa ollut konkurssissa tuhoutunut miljoonassa sodassa jatkuvissa riidoissa tyranniassa.Jumala vaan on niin armollinen ,ettei Hän meidän huonoista päivistä välitä vaan ymmärtää aina ja aina ja aina .Ei ihmisenä edes voi ymmärtää Jumalan Rakkautta meitä pikku lapsia kohtaan .Se on niin ihmeellistä ja kaunista.


Miten tuli ajatus, ettäkö jotain pientä ivallisuutta olisi viestissäsi... ainakaan henk.kohtaisesti en allekirjoita Jumalan ymmärtämistä aina ja aina vaan... mutta tervetuloa alalle, jossa asiakkaan suustakaan ei tule aina se kiitos ja joskus saat olla itsekin varuillasi ettei tule turpiin... :D vaaditaan kristuksen mielenlaatua... mutta ikävä kyllä "elämä on"... en silti allekirjoita, ettäkö huonot päiväni, olisi verrattavissa sotiin tai tyranniaan...huonot päiväni eivät silti vahingoita kanssaihmisiä eli vertaus sotiin tai johonkin hirmuvaltaan on sarkastinen mielestäni ja loukkaava... pikkulapsi ei tarvitse olla, vaikkei olekaan ajatuksissaan ole aina täydellinen, niinkuin Herramme oli. Tahdoin vain sanoa, että se auttaminen ei ole siellä leipäjonossa välttämättä sama asia, kuin työssä jossa joudut joka päivä kohtamaan sen asiakkaan, jolla ei ole myöskään koskaan "hyvä päivä"... helposti se omakin "hyvä päivä" muuttuu vähän "huonommaksi päiväksi".
lonelyrider
 

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa