HERRAN TULO LÄHELLÄ,mites sinulla pyyhkii

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

HERRAN TULO LÄHELLÄ,mites sinulla pyyhkii

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 08. Tammi 2013 21:22

Viimeistä jaksoa viedään vauhdilla ja kaikki tapahtumat iskeytyy kuvaruutuun kuten Raamatussa on kirjoitettu .Monet Kristityt sanovat ääneen että miten tällainen meno on mahdollista esim että (saastat ja iljetykset) kuten Raamattu homoista lesboista naismaisista miehistä ilmoittaa pääsevät Suomessa eduskuntaan ja pääsevät suunnittelemaan uusia lakiehdotuksia .Itsekin täytyy sanoa että voi (george)suom Yrjö sentään tätä menoa.Mutta kaikki tämä ja paljon lisää tulee niskaan ku Taivaan Isä laittaa lopullisen eksytyksen niille jotka eivät ole ottaneet vaari ajastaan ja ovat Herran Yeshuan hyljänneet ja maahan pilkaksi tallanneet .Se tulee huomioida myös että lopunajan tapahtumat tulevat kuin varas yöllä ja tulevat just nyt parasta aikaa liian monelle huomaamatta .Kristityn on syytä olla tarkkana ja sillä väärää oppia paukkaa ovista ja ikkunoista.Se että Presidentti jos sanoo siunausta on ihan hyvä asia verrattuna siihen mitä nuo edellämainitut säätää tulevaisten pään menoksi .Tosin jos kristityt ovat hiljaa niin uskon että jopa pakanatkin kohta huutaa sillä "Hulluus " päätöksissä on menossa niin järkyttävän huonoon suuntaan .Onneksi Aina Taivaan Isällä on viimeinen sana . (helpotti hetkeksi)
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: HERRAN TULO LÄHELLÄ,mites sinulla pyyhkii

ViestiKirjoittaja Eetu » 09. Tammi 2013 01:10

Mr Kerimäki kirjoitti:Viimeistä jaksoa viedään vauhdilla ja kaikki tapahtumat iskeytyy kuvaruutuun kuten Raamatussa on kirjoitettu .Monet Kristityt sanovat ääneen että miten tällainen meno on mahdollista esim että (saastat ja iljetykset) kuten Raamattu homoista lesboista naismaisista miehistä ilmoittaa pääsevät Suomessa eduskuntaan ja pääsevät suunnittelemaan uusia lakiehdotuksia .Itsekin täytyy sanoa että voi (george)suom Yrjö sentään tätä menoa.Mutta kaikki tämä ja paljon lisää tulee niskaan ku Taivaan Isä laittaa lopullisen eksytyksen niille jotka eivät ole ottaneet vaari ajastaan ja ovat Herran Yeshuan hyljänneet ja maahan pilkaksi tallanneet .Se tulee huomioida myös että lopunajan tapahtumat tulevat kuin varas yöllä ja tulevat just nyt parasta aikaa liian monelle huomaamatta .Kristityn on syytä olla tarkkana ja sillä väärää oppia paukkaa ovista ja ikkunoista.Se että Presidentti jos sanoo siunausta on ihan hyvä asia verrattuna siihen mitä nuo edellämainitut säätää tulevaisten pään menoksi .Tosin jos kristityt ovat hiljaa niin uskon että jopa pakanatkin kohta huutaa sillä "Hulluus " päätöksissä on menossa niin järkyttävän huonoon suuntaan .Onneksi Aina Taivaan Isällä on viimeinen sana . (helpotti hetkeksi)


Niin se on. Kävin tänään Coffee Housessa. Myyjällä oli kädessä viivakooditatuointi.

Sitten on tosiaan alkanut olla entistä enemmän ihmisiä, jotka haluavat "korjata" sukupuoltaan, ihan kuin jotain oisi vialla. Oksettavaa touhua. Istuin viime vuonna samassa pöydässä miehen kanssa jolta oli pallit napsittu pois, hän yritti falsetillaan esittää sitten olevansa nainen. Tunsin suurta myötätuntoa häntä kohtaan, ja myös myötätuntoa sitä lääkäriä kohtaan joka luuli auttaneensa häntä.

Pääkaupunkiseudulla toimiva Verkosto ry on muuttanut isompiin tiloihin. Kyseessä siis järjestö joka hyväksyy luterilaiset opit ja ekumenian, eli eksytys etenee.
Eetu
 

Re: HERRAN TULO LÄHELLÄ,mites sinulla pyyhkii

ViestiKirjoittaja Sonja » 09. Tammi 2013 21:18

Onko luterilainen uskonto mielestänne täysin tuomittavaa ? Eikö ev.lut.ihminen voi olla vilpitön uskossaan ? Luulin että tällä foorumilla on suvaitsevaisuutta eri uskontojen suhteen ?
Sillä suuri on sinun armosi ja ulottuu ylitse taivasten ja sinun totuutesi hamaan pilviin asti. Ps.108:5
Sonja
 
Viestit: 22
Liittynyt: 20. Joulu 2012 00:11
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: HERRAN TULO LÄHELLÄ,mites sinulla pyyhkii

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 09. Tammi 2013 23:11

Ukon, että kaikkien uskontojen (siis kristillisten) sisällä on aitoja uskovia; Jumalan omia lapsia, jotka elävät Herralle ;gladly: Itse en kuulu mihinkään kirkkoon enkä uskonnolliseen järjestöön tms. En itse asiassa ole koskaan elämässäni kuulunut mihinkään sellaiseen. Tulin uskoon noin 9 vuotta sitten ja menin kasteelle kesän ollessa ihan luonnonvesiin. Uskovien yhteyttä olen koko ajan pitänyt erittäin tärkeänä kuitenkin ja kokoonnun säännöllisesti yhteen toisten uskovien kanssa :hearts: Toisten tie on kuitenkin toisenlainen kuin minun. Kenenkään toisen puolesta en ala tekemään päätöksiä, että mihin kirkkoon tulee kuulua tai olla kuulumatta. Siihen kuitenkin kehotan, että jokainen kuuluisi Herralle Jeesukselle ihan kokonaan ja viipyisi rukouksessa Hänen kasvojensa edessä kyselemässä, mikä on oikea tie. Niinkuin psalmissa pyydetään: "Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni. Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle (Ps.139:23-24)." Rukouksessa kulkien tämäkin sana käy toteen: "Ja sinun korvasi kuulevat takaasi tämän sanan, milloin poikkeatte oikealle tai vasemmalle: 'Tässä on tie, sitä käykää' (Jes.30:21)."
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: HERRAN TULO LÄHELLÄ,mites sinulla pyyhkii

ViestiKirjoittaja Janne » 09. Tammi 2013 23:30

Sonja kirjoitti:Onko luterilainen uskonto mielestänne täysin tuomittavaa ?


Luterilaisuudesta ja muistakin uskonnoista löytyy niin hyvää kuin huonoakin. Ja jos taas puhutaan uskonnoista niin mikään uskonto ei ole hyvä asia, sillä uskovan ainut oppi pitäisi olla aito Jumalan sana.

Eikö ev.lut.ihminen voi olla vilpitön uskossaan

Myös luterilaisessa kirkossa on uudestisyntyneitä ihmisiä. Itsekkin kuuluin pitkään luterilaiseen kirkkoon vaikka uskossa jo olinkin ja jopa ymmärsinkin että, "maalliset" seurakunnat eivät ole välttämättä Jumalan tahdon mukaisia, sillä Jumalalla on vain yksi ja ainoa oikea seurakunta, eli me kaikki uskovat.

Siunausta sinulle Sonja
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne
 
Viestit: 560
Liittynyt: 15. Joulu 2010 00:00

Re: HERRAN TULO LÄHELLÄ,mites sinulla pyyhkii

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 10. Tammi 2013 01:43

Rauhaa Sonja ym.!

Minä toisin sellaisen näkökulman, että KAIKKI Pyhästä Hengestä uudestisyntyneet, parannuksen synneistään tehneet ja uskon kautta Jeesukseen Jumalan armahtamat ovat elävässä USKOSSA, ei uskonnossa. Ja kun on uskossa, niin silloin KAIKKI me uskovat kuulumme samaan seurakuntaan = Kristuksen ruumiiseen,

Ef.2:8 "Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -
2:9 ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.
2:10 Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.


Raamatussa on paljon Sanoja, jotka Pyhä Henki on tehnyt eläväksi uskoville korottaen Kristuksen sovitustyötä, kuten nuo edelliset. Kiitos Herralle! Ei ole kenelläkään kerskaamista kuin ainoastaan,

1.Kor.1:30 "Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
1:31 että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra."


No, ollaanko me sitten uskovat toinen toistamme parempia kuuluimmepa tai olimmepa kuulumatta mihinkään uskonsuuntaan tai millää muullakaan perusteella...?

Filip.2:1 Jos siis on jotakin kehoitusta Kristuksessa, jos jotakin rakkauden lohdutusta, jos jotakin Hengen yhteyttä, jos jotakin sydämellisyyttä ja laupeutta,
2:2 niin tehkää minun iloni täydelliseksi siten, että olette samaa mieltä, että teillä on sama rakkaus, että olette sopuisat ja yksimieliset

2:3 ettekä tee mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne
2:4 ja että katsotte kukin, ette vain omaanne, vaan toistenkin parasta.

2:5 Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli,
2:6 joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
2:7 vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;
2:8 hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.

Hengellisen kasvun kautta edellinen toteutuu yhä enemmän uskovan elämässä ihan käytännössä. Valitettavasti näin ei ole tilanne kristittyjen kesken, 'kristikunnassa', sisarien/veljien kesken monestikaan, mutta kasvunvaraa on varmasti kaikilla, minä mukaan lukien loppuun saakka täällä ajassa.


2:14 Sillä Hän (Herra Jeesus) on meidän rauhamme, Hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden,
2:15 kun Hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan,
2:16 ja yhdessä ruumiissa sovittaakseen molemmat Jumalan kanssa ristin kautta, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden.


Edellä puhutaan Herran Jeesuksen Golgatan sovitustyöstä kaikkien ihmisten syntien puolesta ja se lahja on uskolla vastaanotettavaksi tarkoitettu. Meidän ei tarvitse enää lain täyttämisen kautta tulla vanhurskaaksi Jumalan edessä, vaan elämme yksin uskosta, joka on kaiken muunkin perusta. Rm.1:17.


2:17 Ja Hän tuli ja julisti rauhaa teille (Herran Jeesuksen ristinkuolema ja ylösnousemus teki siis Rauhan Jumalan edessä mahdolliseksi kaikille, jotka uskovat Jeesukseen; jae 8,18), jotka kaukana olitte, ja rauhaa niille, jotka lähellä olivat;
2:18 sillä Hänen kauttansa (uskon kautta Jeesukseen) on meillä molemmilla pääsy YHDESSÄ Hengessä Isän tykö.
2:19 Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä, (= YHTÄ ja samaa perhettä)

2:20 apostolien ja profeettain perustukselle (ymmärrän, että opetukselle, julistukselle lyhyesti) rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, (uskomme lepää VAIN JA AINOSTAAN Kristuksen varassa, Kristus-kalliolla)
2:21 jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi (Yhdeksi seurakunnaksi, Kristuksen ruumiiksi, ei käsintehdyksi temppeliksi (kuten VT:ssa), vaan KAIKKI uskovat ovat Pyhän Hengen temppeleitä UT:ssa esim. 2.Kor.6:16 ym.) Herrassa;
2:22 ja Hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä. (Siis KAIKKI, joilla on Pyhä Henki, Kristuksen Henki, Jumalan Henki..ovat Jumalan YHTÄ asumusta, seurakuntaa)

Ef.4:4 .."yksi ruumis ja yksi henki, niinkuin te olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon, jonka te kutsumuksessanne saitte;
4:5 yksi Herra, yksi usko, yksi kaste;
4:6 yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa.


No niin..selitin vajavaisesti sitä, että kaikki uskovat, olivatpa he sitten "laisia", "loisia", "tistejä", "tosteja" jne. ovat samaan seurakuntaan em. perustein kuuluvia.
Minä olen kuulunut ev.lut.kirkkoon ja vapaakirkkoon, mutta nyt en kuulu nimellisesti mihinkään uskonsuuntaan ja syitä on monia. Yksi on se, että ei ole Jumalan tahto, että uskovat ovat hajallaan, kuka missäkin kuppikunnassa. Uskovien yhteinen kokoontuminen on tärkeä ja suorastaan siihen kehoitetaan Raamatussa, muistaakseni Apt.2:42. Alkuseurakunnassa, Raamatun alkulehdillä ei ollut niin paljon tuhansittain eri "seurakuntia" erilaisine oppeineen, joista jotkut ovat menemättä niihin syvemmin suorastaan harhaoppeja. Jumala tuntee vain siis YHDEN AINOAN seurakunnan, jota olen edellä yrittänyt kuvata; maailmanlaajuisen Kristus-ruumiin, jonka jäseneksi synnytään siis Pyhästä Hengestä uskon kautta, joka on siis Jumalan lahja :) Jokaisella paikkakunnalla on myös YKSI seurakunta, kuten Efesossa, Efeson seurakunta. (Ef.1:1 "Paavali, Jumalan tahdosta Kristuksen Jeesuksen apostoli, Efesossa oleville pyhille ja uskoville Kristuksessa Jeesuksessa.
1:2 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!)

Jumala ei ole jakanut lohkoiksi ja lahkoiksi Kristuksen ruumista, vaan uskovat itse ovat sen tieten, tietämättään tehneet lihallisuudessaan. Minulla on paljon sisaria ja veljiä kaikissa uskonsuunnissa (hassu sana, vaikka meillä on YKSI Herra, YKSI usko ja vieläpä YKSI kaste, Ef.4:5. Gal.5. luku kertoo lihan teoista ja niitä ovat esim. eriseurat ja lahkot yhtään korostamatta mitään lihantekoa yhtään muita vähemmän pahemmaksi. Tässäkin asiassa, kuten missä tahansa muussakin voi olla hyvinkin ulkokultainen, vaikka ei kuuluisikaan esim. mihinkään "lohkoon."

On myös muitakin syitä, miksi en kuulu mihinkään "seurakuntaan". En voi seistä esim. ev.lut.kirkon virallisen opetuksen takana, vaikka kyseiseen kirkkoon kuuluukin monia sisariani ja veljiäni. Jotkut uskovat, että uskomalla "kasteen armoon" pelastuu. Se ei ole totta. Sylivauva-kasteen opettajat yleensä opettavat, että ko. sakramentillisessä toimituksessa saadaan Pyhä Henki. Se ei ole totta, vaan valhetta. Eivät kaikki kuitenkaan usko ev.lut.kirkossa virallisen opetuksen mukaan. Minulle se on kuitenkin niin suuri kynnys kuulua esim. ev.lut.kirkkoon tämän harhaopetuksen takia. Minulle kasteasia selvisi vähän myöhemmin, kun tutkin asiaa Raamatun Valossa.
Eräs veli sitten myöhemmin kastoi minut joentapaisessa purossa. En mene kasteasiaan sen enempää, mutta esim. Petrin kotisivuilla on opetusta tästäkin asiasta raamatullisesti. Sekin asia on loppujen lopuksi hyvinkin yksinkertainen, vaikka sen sisällöllisestä merkityksestäkin on vääntöä ja ainoaa "oikeaoppisuutta" ihan 100%;sen täysillä :cry: Olen minäkin uskonut eri tavalla monessakin asiassa kuin toiset uskovat ja saanut Jumalan Armosta korjata käsityksiä. Mutta ensisijaisesti kaiken A ja O on se, että olemme yhdessä ja samassa uskossa, mistä Raamattu niin monessa kohdin puhuu. Siitä alkaa selvitä moni asia ja pelastukseen liittymättömissä asioissa saatammekin erehtyä menettämättä itse pelastusta ja vieläpä monessa kohden (Jaak.3:2).

1.Joh.1:5 Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.
1:6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
1:7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

Johannes kirjoittaa yhteydestä. Meillä uskovilla on yhteys, kun meidät on pesty Jeesuksen verellä synneistämme putipuhtaaksi. Tätä yhteyttä ei tarvitse rakentaa ja ihmisvoimin tehdä "yli seurakuntarajojen" (yhteiskristillisin, puhumattakaan ekumeniasta!), kun se ON JO Kristuksen ruumiin jäsenillä em. perusteella :hurraa: . Nyt alkaa jo silmät painua kiinni ja ehkäpä tuli kirjoitettua liikaakin.

Jumalan siunausta KAIKILLE sisarille/veljille tasapuolisesti :hugehug: :hearts: .....pitäisiköhän tarkistaa kirjoitusvirheet :oops: En jaksa nyt :sleep: :sleep:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: HERRAN TULO LÄHELLÄ,mites sinulla pyyhkii

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 10. Tammi 2013 11:11

Arvoisa Sonja .Kun luet uudelleen kirjoitukseni niin siinä pääpointti on että yritän saada kristityt miettimään että pitäiskö alkaa yhdessä koko Suomessa ajamaan näitä henkilöitä (homot ja lesbot) huitsin nevadaan eduskunnasta siis pitämään ääntä isolla joukolla .Ellen väärin muista niin eduskuntaa koskevat pykälät on tehty Raamatun kanssa ja tai ainakin Raamattu mielessä ja lauseissa korostetaan kuinka ns hyvä ihmisen tulee olla .Jos alkuperäiset ihmiset jotka kirjoitti ihmisistä jotka saa käytökseltään ja MORAALILTAAN olla eduskunnassa niin saattais joltain George päästä ku näkisivät että kappas vaan homot ja lesbot siellä jyllää.Voisin kirjoittaa tulevasta paljon rankempaa tekstiä mutta en nyt ala .Tässä on taistelu käynnissä ja joka on Jumalan oma ymmärtää että homot ovat Jumalalle kauhistus ja niin tulee olemaan eikä siihen tule koskaan muutosta .ÄLKÄÄ MENKÖ TÄMÄN MAAILMAN MUKAAN PYSYKÄÄ EROSSA SIITÄ .Ja KUKA JUMALAAN USKOO NIIN HÄNELLÄ EI OLE MUITA`/ USKONTOJA ja mitä tulee sanaan SUVAITSEVAISUUS olen siitä saanut monta kertaa selvästi Henkeeni tietoa että se on YKSI TÄRKEIMMISTÄ EKSYTYKSEN SANOISTA SUOMESSA SANA SUVAITSEVAISUUS sen alla ja varjossa nämä joiden kautta pahuus tulee sisään pääsevät kävelemään suoraan Kartanoon ja kansa kumartaa ja ollaan yhdessä niin suvaitsevaisia ja ihmetellään että miksei jo aiemmin olla näiden vekkuli homojen ja lesbojen annettu olla kuinka haluavat sillä seksi on jokaisen oma asia Tarpeeksi kun tulee eksytystä niin päiväkodeissa saa Ville ja Kalle suudella kun se on niin Kaunista .Tämä on vaan niin väärin niin väärin . Mitä tulee Homouteen ja lesbouteen transsu yms jos nämä Ihmiset tekee parannuksen niin joka ihmisen kohdalla pidän mielelläni juhlat vähäisillä varoillani ja juhlin heidän kanssaan sillä en minä Ihmisinä heitä inhoa vaan Rakastan ja haluan Temmata heidät Saatanalta ja ohjata Jeesuksen kautta Jumalan kotiin Taivaaseen .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: HERRAN TULO LÄHELLÄ,mites sinulla pyyhkii

ViestiKirjoittaja Eetu » 10. Tammi 2013 11:49

Ei kenenkään tarvitse liittyä mihinkään seurakuntaan, jokainen kristitty kuuluu jo seurakuntaan, kaikki luterilaisuus, katolilaisuus, yms. on lahkolaisuutta ja eriseuraisuutta. Raamattu kehottaa eroamaan kirkosta:

Ilm. 18:4-5.

”Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: ’Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa. Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa’.”

suosittelen tätä palvelua: eroakirkosta.fi

Mitä tulee homoiluun, se on toden totta Jumalalle kauhistus. Englanniksi "abuse of mankind", samaa sarjaa kuin sukupuolen vaihtaminen. Nykyään suvaitsevaisuus tarkoittaa sitä, että kaikenmaailman hullutukset pitäisi "suvaita". Minähän en suvaitse sitä että mieheltä napsitaan pallit pois ja sitten mekko päälle ja falsetissa puhumaan, niin sitten hän on muka nainen. Ei ole, vaan mies jolla ei ole palleja ja joka puhuu falsetissa ja jolla on mekko.

Kun katsoo miten kovaan alamäkeen Suomi lähti Halosen aikana, niin on täysin selvää että Jumala ei homojen hommia siunaa. Tietenkin meidän pitää rakastaa homoja siinä missä muitakin mutta ei Jumala miehen peräaukkoa tarkoittanut siihen, että sinne työnnetään vieraita esineitä ja asioita.

Ei Raamatusta voi ottaa pois semmoisia kohtia jotka eivät täsmää nykypäivän suvaitsevaisuuteen, se suvaitsemispropanganda on niin laajamittaista että jo hirvittää. Viherpuna-hipit ovat jo alkaneet ehdotella sukurutsauksen suvaitsemista, siitä seuraava askel lienee nekrofilia ja kannibalismi. Oksettavaa touhua, verenpaineeni nousee aina kun luen jotain viherpunasuvaitsijoiden juttuja, olenkin välttänyt niitä koska tulee niin paha olo niistä sairaista ajatuksista.

Välillä olen jo toivonut että tule pian takaisin Herra Jeesus ja lopeta tämä pelleily, ihan lapasesta on lähtenyt moni asia jo. Ihmiset pitävät ihan luonnollisena tosiaan sitä että miehestä tehdään nainen tai toisinpäin, koska hän nyt vain kokee olevansa eri sukupuolta.

Mitä tulee homojen häätämiseen vallan kahvasta, se on mahdoton tehtävä. Jos vaikka sanoisi että Jumala ei siunaa sitä että Jani Toivola on eduskunnassa, saa kaupan päälle rasistisyytökset vaikka puhuisi vain homoudesta. Ei-uskovat eivät tajua että homous on synti siinä missä vaikka varastaminenkin, ei kai kukaan esim. haluaisi jotain talousrikollista eduskuntaan tai sitten jotain hevosvarasta.
Eetu
 

Re: HERRAN TULO LÄHELLÄ,mites sinulla pyyhkii

ViestiKirjoittaja Sonja » 10. Tammi 2013 14:04

Lämmin kiitos kaikille kun jaksoitte taas valaista minun tietämättömyyttäni, kiitos myös siitä että tunnen olevani hyväksytty näine vikoineni ja puutteineni. Kuten huomaatte, opin tiellä tosiaan olen ja ihmettelen ja puntaroin kaikkea mitä eteen tulee. Juuri sitä aitoa oikeaa Jumalan ohjausta oikealle tielle joka päivä pyydän, olen avoimin ja luottavaisin mielin, että ohjausta ja varjelua saan, kuten nyt esim.löysin tämän foorumin ja teitä hyviä ihmisiä kirjoituksinenne. Siunausta kaikille
;gladly:
Sillä suuri on sinun armosi ja ulottuu ylitse taivasten ja sinun totuutesi hamaan pilviin asti. Ps.108:5
Sonja
 
Viestit: 22
Liittynyt: 20. Joulu 2012 00:11
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: HERRAN TULO LÄHELLÄ,mites sinulla pyyhkii

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 10. Tammi 2013 14:11

Sonja kirjoitti:Lämmin kiitos kaikille kun jaksoitte taas valaista minun tietämättömyyttäni, kiitos myös siitä että tunnen olevani hyväksytty näine vikoineni ja puutteineni. Kuten huomaatte, opin tiellä tosiaan olen ja ihmettelen ja puntaroin kaikkea mitä eteen tulee. Juuri sitä aitoa oikeaa Jumalan ohjausta oikealle tielle joka päivä pyydän, olen avoimin ja luottavaisin mielin, että ohjausta ja varjelua saan, kuten nyt esim.löysin tämän foorumin ja teitä hyviä ihmisiä kirjoituksinenne. Siunausta kaikille
;gladly:



Siunausta Sonja ym. yhä edelleen :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron