Liberalismi ei ole vapautta vaan orjuutta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Liberalismi ei ole vapautta vaan orjuutta

ViestiKirjoittaja toni t » 29. Joulu 2012 18:27

Katson liberalismia tässä kirjoituksessa Raamatun sanan eli todellisuuden valossa. En yritä selittää liberalismia maallisesti vaan hengellisesti eli siten minkälaisiin arvoihin se todellisuudessa pohjautuu syvimmiltään mielestäni. Painotan sitä että kirjoitukseni pohjautuu maailmankatsomukseen joka perustuu uskoon Herraan Jeesukseen. En tuomitse ketään liberaalia ja tunnen monia liberaaleja jotka ovat todella mukavia ihmisiä ja kirjoitukseni tarkoitus onkin herätellä näkemään liberalismin "toinen" puoli. Ymmärrän myöskin sen että kirjoitustani on vaikea ymmärtää jos ei usko Jumalaan.

Sana "liberaali" ja "liberalismi" on lähtöisin latinan sanasta "liber" ("vapaa"). Liberalismi ei ole oikeaa vapautta vaan orjuutta sillä liberalismia harjoittava liberaali on synninorja. Sillä kun ihminen antaa itselleen "vapauden" toimia halunsa (himojensa) mukaan antautuu hän tottelemattomuuteen. Orjuuden todellinen ja puhtain muoto on elämää tottelemattomuudessa jossa ihminen elää saatanan vankeudessa toteuttaen hänen tahtoaan (2.Tim.2:26). Liberalismi tarjoaa yksilönvapautta mutta todellisuudessa se tarjoaa ihmiselle tottelemattomuutta ja sitä kautta orjuutta elämään saatanan tahdon mukaan. Liberalismi on todellisuudessa tottelemattomuutta oikeita Jumalan säätämiä arvoja kohtaan.

"Yksilönvapaus on poliittinen käsite, joka viittaa siihen mitä ihmiset saavat tehdä, ja mitä ihmisille saa tehdä. Yksilönvapauden puolustajien mukaan yksilöllä on vapaus toimia halunsa mukaan niin kauan kuin hän ei loukkaa muiden vastaavaa vapautta. (wikipedia)."

Liberalismin eli yksilönvapauden puolustajien mukaan ihmisellä on vapaus toimia halunsa mukaan kunhan ei loukkaa muiden vastaavaa vapautta. Liberalismi pyrkii tarjoamaan siis ihmiselle sellaista mitä se ei voi oikeasti antaa vaan tällaisilla lupauksilla vain tottelemattomuus puetaan kauniiseen asuun. Oikeus toimia halunsa mukaan on suomennettuna oikeus harjoittaa syntiä halunsa mukaan kunhan se ei loukkaa muita. Oikein suomennokseni perusteena käytän liberaaleja jotka usein vastustavat perinteisiä Raamatullisia arvoja.

Liberaalit puolustavat ihmisen vapautta mm: esiaviolliseen seksiin eli huoruuteen sekä ihmisen vapautta toteuttaa seksuaalisuutta miten lystää kunhan sillä ei loukkaa toista. Liberaalit kannattavat vapaata kasvatusta jossa lapsella ei aseteta kunnon rajoja vaan lapselle annetaan "vapaus" tehdä oman mielenmukaan. Kaunis ajatus joka on kuitenkin myrkkyä jossa lapselta on riisuttu terveet ja toisten ihmisten kunnioittamiseen kasvattavat arvot ja kuri.

Liberalismi perustuu itsekkyyteen jossa ihmisen oma MINÄ nostetaan kaiken yläpuolelle. Minulla on "oikeus" tehdä sitä mitä himoitsen on liberalismin ideologia. Liberalismissä ihminen nostaa itsensä Jumalan yläpuolelle määrittelemään sen mitä hän saa tehdä ja mikä on oikein ja väärin. Liberalismissa ihminen tekee itsestään itselleen jumal olennon joka vapauttaa ja antaa ihmiselle oikeuden elää omien himojen mukaan olivatpa ne kuinka Raamatun vastaisia tahansa.

Ihmisellä ei ole oikeutta ja vapautta toimia miten haluaa vaan ihmisen tulisi toimia niinkuin Jumala joka on ihmisen luonut sanoo. Liberalismin perimmäinen tarkoitus on tottelemattomuus Jumalan tahtoa vastaan jossa ihminen kapinoi luojaansa vastaan. Tämä näkyy todella selvästi liberaalien ideologiassa. Liberaalit haluavat poistaa perinteiset konservatiiviset varsinkin Jumalan sanaan pohjautuvat arvot ja he haluavat suvaita arvoja jotka ovat näitä perinteisiä arvoja vastaan.

Liberaalit puolustavat ideologiaansa ihmisen vapaudella ja kaiken suvaitsevaisuudella mutta todellisuudessa on kyse tottelemattomuuden eli pahuuden suvaitsemisesta. Liberaalit luulevat puolustavansa vapautta vaikka he ajavat orjuutta. Synninorjuutta jossa ihminen ajetaan kapinoimaan Luojaansa vastaan elämään saatanan tahtoa toteuttaen. Koska tästä saatanan orjuudessa elämisestä on liberalismissä todellisuudessa kyse niin sen vuoksi liberaalit kiihkeästi vastustavat perinteisiä Raamatullisia arvoja sillä he kapinoivat Luojaansa vastaan ja koittavat vapauttaa itsensä "hyväksyttyyn" syntielämään.

Liberaalit haluavat elää tottelemattomuudessa koska he rakastavat syntiä enemmän Kuin Jumalaa. Siksi he pukevat synnin harjoittamisen "vapaudeksi" joka on todellisuudessa nurinkurista sillä silloin he sanovat synninorjuutta vapaudeksi.

Liberalismin hedelmiä ovat perinteisten Raamatullisten arvojen vastustaminen joka puetaan "suvaitsevaisuuden" asuun. Tämäkin on täysin nurinkurista sillä Jumalan tahdon vastaisten asioiden suvaitseminen ei ole oikeaa suvaitsevaisuutta vaan se on suvaitsemattomuutta jossa ihminen ei "suvaitse" Jumalan tahtoa eli sitä mikä määrittää sen mikä on oikeaa ja väärää. Sillä ihmisen pitäisi saada tehdä sitä mitä itse haluaa.

Liberaalit ja heidän oma ideologiansa todistaa sen että liberalismissä on pohjimmiltaan ja todellisuudessa kyse ihmisen kapinasta Luojaansa kohtaan jolloin ihminen haluaa suvaita syntielämää koska elää synninorjuudessa saatanan tahtoa toteuttaen. Tämän vuoksi ateistit ja vapaa-ajattelijat ja feministit jne.. ovat usein tunnustavia liberaaleja. Liberalismi tarjoaa uskonnonvapautta vaikka se on uskonnon eli epäjumalanpalveluksen (saatanan tahdon) toteuttamista. Ihminen ei voi antaa itselleen oikeaa vapautta synninorjuudesta ja uskonnoista vaan sen voi tehdä ainoastaan ihmisen Luoja Jeesus Kristus.


:!: 2.Tim.2:24 Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään;
2:25 hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden
2:26 ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.

Room.6:16 Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?

1.Sam.15:22. Mutta Samuel sanoi: kelpaako Herralle paremmin polttouhri ja uhri, kuin että sinä kuulisit Herran äänen? Katso, kuuliaisuus on parempi kuin uhri, ja totella parempi kuin oinasten lihavuus.
23. Sillä tottelemattomuus on noituuden synti, ja vastahakoisuus on taikaus ja epäjumalan palvelus: ettäs siis olet hyljännyt Herran sanan, on hän sinun myös hyljännyt.

Joh.8:34 Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
8:35 Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti.
8:36 Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.

1.Joh. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.

Apt.26:15 Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
26:16 Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
26:17 Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
26:18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'


Usko Herraan Jeesukseen vapauttaa ihmisen pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö, epäjumalanpalveluksesta Jumalanpalvelukseen!
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron