Tolkienin ja Lewisin okkultismi

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Tolkienin ja Lewisin okkultismi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Loka 2017 22:03

*
Haluaisin kysyä mitä sinä tiedät meediosta, Aamu-Usva?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Tolkienin ja Lewisin okkultismi

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 06. Loka 2017 22:23

Olen aina pitänyt meedioita huijareina, jotka rahastavat muka tietämällä jotain ja viestimällä tuonpuoleisen kanssa. En kyllä ole koskaan henkilökohtaisesti tavannut ihmistä, joka väittäisi olevansa jonkinlainen meedio. Humpuukia, joka ikävä kyllä saattaa vedota ihmisiin, jotka ovat esimerkiksi läheisensä menettämisen vuoksi heikoilla :(
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Tolkienin ja Lewisin okkultismi

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06. Loka 2017 22:29

En ole varma, mutta tuo saarnaajan "aiheeton kirous" kuulostaa joltain muulta, kuin noitumis kiroukselta.

Tuo sormushomma on kyllä vähän niin ja näin. Omasta synnistä on helppo syyttää sormusta.
Onkohan tuo nainen kertonut ihan kaiken ja onkohan puhunut ihan totta? Sillä on voinut olla
seksuaalinen väärä himo jo ennen sormusta. Ja sitten on ollut helppo laittaa synti sormuksen syyksi.
Sitten kaikki miettii sormusta, eikä naisen syyllisyyttä. Nainen oli syntiinsä syyllinen ja vastuussa siitä, oli sormuksella pahoja voimia
tai ei.

Noitakalut eivät kuitenkaan ole mitään vaarattomia, eikä niitä ole hyvä pitää kotona, jos sellaisia on.

Minun siskolla oli joskus tavallisen näköinen sormus. Kerran katselin sitä lähemmin ja huomasin sormuksen takana
pienen pienen merkin. Siinä kiven toisella puolella. Katsoin suurennuslasilla ja kappas, sinne oli painettu pentagrammi
merkki. Ei se sormus aiheuttanut mitään, mutta siskoni kyllä heitti sormuksen roskiin.
Tirlittan
 

Re: Tolkienin ja Lewisin okkultismi

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06. Loka 2017 22:33

Minäkin pidän suurinta osaa meedioista huijareina, jotka lypsävät vaan ihmisiltä rahat.
On kuitenkin niitäkin, jotka ovat yhteydessä
henkivaltoihin ja pahan kanssa tekemisissä. Pahat henget voivat kertoilla mitä vaan, mitä
ihmiset tahtovat kuulla ja saada uskomaan kaikkea typeriä juttuja. Voivat kertoilla myös puolitotuuksia.
Tirlittan
 

Re: Tolkienin ja Lewisin okkultismi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Loka 2017 22:34

*
Ok. Mitä mieltä olet Saulista ja vainajatietäjästä [meediosta], Aamu-Usva?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Tolkienin ja Lewisin okkultismi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Loka 2017 22:39

*
Noin alle kuukausi sitten minä näin ennustajateltan mutten mennyt sisälle. Otin valokuvan teltasta ja myöhemmin laitan ottamani valokuvan blogiin. Näkijää olen tavannut muutaman kerran koska se tuli luokseni ja sanoi etten ole tästä maailmasta ja kysyi levottomana mistä minä olen?!? Niin vastasin että olen taivaskansalainen ja se pelästyi ja häippäsi tiehensä. Minä tapasin myös parantajan joka ei ole uskossa Jeesukseen. Kielsin häntä eksyttämästä ihmisiä tuolla parantavalla voimalla. Se suuttui minulle.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Tolkienin ja Lewisin okkultismi

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06. Loka 2017 22:44

vaisuliini kirjoitti:*
Noin alle kuukausi sitten minä näin ennustajateltan mutten mennyt sisälle. Otin valokuvan teltasta ja myöhemmin laitan ottamani valokuvan blogiin. Näkijää olen tavannut muutaman kerran koska se tuli luokseni ja sanoi etten ole tästä maailmasta ja kysyi levottomana mistä minä olen?!? Niin vastasin että olen taivaskansalainen ja se pelästyi ja häippäsi tiehensä. Minä tapasin myös parantajan joka ei ole uskossa Jeesukseen. Kielsin häntä eksyttämästä ihmisiä tuolla parantavalla voimalla. Se suuttui minulle.


Hyvin teit. :thumb:
Tirlittan
 

Re: Tolkienin ja Lewisin okkultismi

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 06. Loka 2017 22:52

Olen aina ajatellut, että tuossa kertomuksessa Saulista, joka vainajahenkien manaajan avulla nostatti Samuelin kuolleista, olisi kysymyksessä ihan oikea vainajahenkien kanssa tekemisiin jostain syystä päässyt henkilö, mutta sen perusteella en kuitenkaan suosittele ihmisille meedioita sanomalla, että he voisivat tuoda jotain todellista viestiä tuonpuoleisesta. Suurin osa meedioina esiintyvistä ihmisistä ei ole minkään henkien kanssa tekemisissä. Jotkut pettävät ehkä itseäänkin luullen olevansa tekemisissä jonkun yliluonnollisen kanssa ja ruokkivat näin omaa narsismiaan.

Missä nykyajan Suomessa on ennustajatelttoja, näkijöitä ja parantajia? Elänkö jossain kuplassa? :D
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Tolkienin ja Lewisin okkultismi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Loka 2017 22:57

*
Harry Potterista Jumalan Henki varoitti minua silloin kun olin katsomassa sen elokuvaa. Kyllä se on tekemisessä pimeyden valtakunnan kanssa koska musta magia ja wiccat ja new age ovat sotkeutuvat kundaliinivoimaan. Se ei ole hömppä. Raamattu kieltää noiduudesta ja kieltää tekemästä sen kanssa. Jumala tarkoittaa saastautuksella kundaliinivoimaa eli se on pimeyden valtakunnan paha voima.

3Moos. 19:31 Älkää kääntykö vainaja- ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Tolkienin ja Lewisin okkultismi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Loka 2017 22:59

*
Aamu-Usva, anteeksi, minua ei kiinnosta mielipiteesi vaan se mitä Herra sanoo tästä.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 49 vierailijaa