Bingo!...

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Bingo!...

ViestiKirjoittaja systeri » 28. Joulu 2012 11:52

Kun luin tuota rock-keskustelua niin tuli mieleen peli nimeltä bingo :) En muista olenko eläissäni sitä ollut missään hallissa pelaamassa, mutta tiedän pelin idean.Kaikilla on "taulukko" edessä johon "bingo-emäntä" huutelee numeroita.Aina se jonka tauluun numero osuu,merkkaa sen ja sille jolle rivi muodostuu, huutaa BINGO!
No nyt alkas huvittaa kun ajattelin että mekin täällä ollaan niinku niitä pelaajia ,joille heitellään erilaisia näkökulmia ja linkkejä ja me tarkastellaan että osuuko ja uppoaako.Yhdelle "osui ja uppos" ..hän huutaa BINGO! ja alkaa vaatia että kyllä teillä muillakin täytyy olla Bingo kun niin osui ja uppos! :D

Tää oli ihan leikkimielinen juttu ,mutta välillä mulle tuli oikeasti semmonen "terminaattori-olo" kun luin joitain aikaisempia keskusteluja kiistan-alaisista aiheista.Tekstit oli kuin konekiväärillä ammuttuja.Että osuu mutta ei putoa :shock:
Ajattelin että vaikka ne olis kuinka oikeita, ne on kuin konemaisesti (en tarkoita koneella) kirjoitettuja,joita on ahdistava lukea.

Sitten törmäsin Joelin kirjan 2 lukuun ja mietin että tässäkö on "lupa ja oikeutus tälle rytinälle" ...ketä nää sankarit on? :)

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet ... 6684484804
systeri
 

Re: Bingo!...

ViestiKirjoittaja Eetu » 28. Joulu 2012 12:46

Olin kerran bingossa. :) En voittanut.
Eetu
 

Re: Bingo!...

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Joulu 2012 13:40

*
Minun mummo voitti. :D
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Bingo!...

ViestiKirjoittaja systeri » 28. Joulu 2012 13:57

Onnea voittajille! :D
systeri
 

Re: Bingo!...

ViestiKirjoittaja Eetu » 28. Joulu 2012 14:31

tässä bingolaji, jos on toimistohommissa ja kokous on enkuksi:

http://www.bullshitbingo.net/cards/bullshit/
Eetu
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 27 vierailijaa