Jumala rakastaa; rakasta Jumalaa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Jumala rakastaa; rakasta Jumalaa

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 05. Syys 2012 08:45

pulla kirjoitti:Joo...kyllä siihen täydellisyyteen tuntuu olevan vielä pitkä matka :? Mutta vanhurskaan polku on kuin aamurusko joka kirkastuu kirkastumistaan sydänpäivään saakka... täytyy uskoa kun kerran Raamatussa luvataan :)



Justiinsa kirjoitin tuosta täydellisyyden vaatimuksista itseä kohtaan toisaalle... pudistan nyt päätä pulla hyvä... ethän sinä koskaan täydelliseksi voi tullakaan... et sinä, pulla, Kristus sinussa jo on sitä, etkö ymmärrä? Hänen Henkensä on 100 prosenttisesti täydellinen :) No mites ne Hengen hetelmät saadaan näkyviin, Uskomalla :) omalle kohdalle myös pulla...
lonelyrider
 

Re: Jumala rakastaa; rakasta Jumalaa

ViestiKirjoittaja systeri » 05. Syys 2012 08:57

No niimpä näytit kirjoittavan :) Niin ..en uskokkaan että kenestäkään tulisi täydellinen niinkuin sitten "sydänpäivänä" ollaan,enkä usko että teoilla pelastutaan.Mutta sydämmenhalusta toivoisin saavani omistaa nuo hedelmät yhä enemmän ja enemmän kohdallani.
En ole koulukiusattu ..ennemmin ehkä se kiusaaja joissain tilanteissa nuoruuselämässä :? Ehkä me nähdään asiat vähän toisin,
En haluaisi olla se joka lähtee ovet paukkuen,...niinkuin taas tapahtui jossain.Ja en oo todellakaan varma siitä oliko se Jumalan tahto vai veikö sielunvihollinen taas mua vähän niinku 6-0 :think2:
systeri
 

Re: Jumala rakastaa; rakasta Jumalaa

ViestiKirjoittaja systeri » 05. Syys 2012 09:02

Niinkuin peura halajaa vesipuroille, niin minun sieluni halajaa sinua, Jumala.


Niinkuin täs mun allekirjoituksessa sanotaan...niin uskon että joka janoaa vesipurolle ja tahtoo juoda Lähteestä niin Hän saa omistaa sen mitä minäkin halajan ja ne tulevat näkymään tekoina.Onko se sitten vähän niinkin että kun elämä on repivää työtä ja kiirettä, ärsytystä niin se heijastuu väsymyksenä äkkipikaisuutena ym.Mutta uskon että Herra on se armollinen ja pitkämielinen mua kohtaan koska minä halajan sitä rauhaa ja sävyisyyttä ,ym:ta hengenhedelmiä :)
systeri
 

Re: Jumala rakastaa; rakasta Jumalaa

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 05. Syys 2012 09:10

pulla kirjoitti:
Niinkuin peura halajaa vesipuroille, niin minun sieluni halajaa sinua, Jumala.


Niinkuin täs mun allekirjoituksessa sanotaan...niin uskon että joka janoaa vesipurolle ja tahtoo juoda Lähteestä niin Hän saa omistaa sen mitä minäkin halajan ja ne tulevat näkymään tekoina.Onko se sitten vähän niinkin että kun elämä on repivää työtä ja kiirettä, ärsytystä niin se heijastuu väsymyksenä äkkipikaisuutena ym.Mutta uskon että Herra on se armollinen ja pitkämielinen mua kohtaan koska minä halajan sitä rauhaa ja sävyisyyttä ,ym:ta hengenhedelmiä :)


Hengellinen elämä on taistelua tämän maallisen elämän kanssa, kun tässä maailmassa on paljon asioita, jotka pikkuhiljaa tahtoisivat eroittaa meitä siitä Jumalan läheisyydessä olemisesta, jokainen meistä joutuu painimaan tämän asian kanssa... ja sitten jos muut asiat alkavat viemään aikaa, pikkuhiljaa voi ajatella "ettei mikään ole muuttunut ja sama "paskakasa" olen kuin ennenkin"... mutta mitä voi odottaa silloin, jos elämässä vie tämän maailman asiat enemmän aikaa? Pikkuhiljaa istun koneella tekemässä muuta kuin pitäisi, katson telkkaria enemmän kuin pitäisi... ja se aika minkä käytän Herralle, pienenee ja pienenee ja ne murheet on taas samat kuin ennenkin... Koen niin, että sillä on merkitystä paljon, kuinka käytämme aikaa ja kenelle sitä uhraamme... ei se helppoa ole, sen voin sanoa, siis itsellenikään, kyllä me elämme niin hyvissä oloissa, että niitä ärsykkeitä on paljon...
lonelyrider
 

Re: Jumala rakastaa; rakasta Jumalaa

ViestiKirjoittaja systeri » 05. Syys 2012 09:21

Just muutama päivä sitten kamppailin asioitten kanssa ja sanoin ystävälle että jos saisin olla kotona, niin asiat voisivat olla toisin. Raskas ja fyysinen työ vie todella paljon aikaa ja voimavaroja,lukuisan työkaveripiirin kesken seläntakanapuhumista josta en tykkää yhtään..ja silti välillä lankean siihen itsekkin. Silti kiitän työstä,koska rahattomuus ja velkojen hoito vie myös sekä voimavaroja mutta myös aiheuttaa riitoja puolisoitten kesken.
Puolinukuksissa koitan kuunnella Raamattua ja kiireitten keskellä huokailla Jumalan puoleen.Mistä Jumala on puhdistanu..se ei saa kovin suurta jalansijaa elämässä enää kuten tv mutta elämä on muuten niin kovin hektistä...ei sais kyllä aina valittaa kun kaikki pitäis tuoda kiitoksen kanssa Herran eteen :-P
Tää nyt vaan on taas joku puhuttelun paikka ja tähän liittyy jollain tavalla ahtaasta portista kulkeminen,liittyy erääseen asiaan ...näin uskon :)
systeri
 

Re: Jumala rakastaa; rakasta Jumalaa

ViestiKirjoittaja systeri » 08. Syys 2012 09:51

Eilen koin syvästi että taas noitten muutamien ahdistavien päivien aikana musta revittiin pois jotain joka ei muhun kuulu...Isä rakastaa ja tutkii minua koska oon luvan antanut :)
systeri
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa

cron