Mitä tiedämme pedon merkistä?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Mitä tiedämme pedon merkistä?

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 21. Joulu 2012 17:28

Tahdon ateisti naapurin!

Hän saisi sitten toimia bulvaanina minulle ja ostaa makkaraa ja maitoa hakupalkkaa vastaan.

Ennen maksettiin hakupalkkaa eli "hagista" oluen ostajalle ja kohtapuoleen ateistille. Nään jo nyt sieluni silmin kun uskovaiset kyttää s-marketin takana mahdollisisa maidon ostajia.

Sit ku näkyy yksikin ihminen juosta riemotaan sinne ja laumalla huudellaan ja kysytään ootko uskossa? Ai et no JEEE!! Hae mulle 4 maitoo 1 patonki ja juustoa saat 10€ hagista :D
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Mitä tiedämme pedon merkistä?

ViestiKirjoittaja Eetu » 21. Joulu 2012 18:52

keh :)

paitsi milläs maksat kun ei oo sit enää käteistä ;)
Eetu
 

Re: Mitä tiedämme pedon merkistä?

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 21. Joulu 2012 23:05

"Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää..."


Ajattelen sen pidättävän tekijän jo poistuneen ja hän on jo ajallansa ilmestynyt ja on yhä. Tämähän kirjoitettiin Raamattuun kauan sitten ja monet muutkin asiat, joista Raamattu puhuu tulevaisuuden asioina, ovat meille kaukaista historiaa. Tieltä poistettiin Karitsan 12 apostolia, jotka ylläpitivät sitä uskoa, minkä Jeesus oli tuonut. Heidän poislähdön jälkeen laumaa raatelevat sudet ovat päässeet valloilleen :(
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Mitä tiedämme pedon merkistä?

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Joulu 2012 02:25

Toinen kirje tessalonikalaisille 2:

1. Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
2. ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
3. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
4. tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
5. Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron