Erään tutun uni tai uninäky

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Heinä 2014 19:28

*
Pahat eivät voi asua esineessä koska Ef. 6 luvussa ei lue missään että olisi taistelua esineitä vastaan :)

Ef. 6:11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 24. Heinä 2014 20:14

En kirjoittanutkaan , että ne asustelisivat esineissä , vaan tarkoitin että esineillä voi olla senkaltainen ominaisuus, että se esine on yhteydessä jotenkin henkimaailmaan ja näiden esineiden kautta voi saada yhteyden saastaiseen henkiin.

3.moos 19

4 Älkää kääntykö epäjumalien puoleen älkääkä tehkö itsellenne valettuja jumalankuvia. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

31 Älkää kääntykö vainaja-ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.


Kuva

Esimerkiksi Ouija -lauta on vain lauta (puuta ja maalia), mutta silti sillä saadaan yhteys saastaisiin henkiin, tarkoitin että voi olla mahdollista (en ole varma) että jotkin esineet voivat toimia samalla lailla jotenkin yhdyskäytävänä henkimaalimaan.

Voin olla väärässäkin , tämä vain mutuilua.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Heinä 2014 20:44

*
Ok, minä käsitin asian väärin. Sorry! Minulla olisi kysyttävää. Voiko kelloa vihkiä henkimaailmaan...? Minulla on pieni aivo jolla yritin miettiä miten tavalla vihkiminen voi tapahtua esineen esim. kellon kanssa... :oops: :oops:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja niika » 24. Heinä 2014 22:22

Hei kaikille. Olen uusi täällä ja kirjotan eka kertaa. Olen kyllä lueskellut teidän juttuja jo jonnin aikaa. Se mikä sai kirjottaan oli kun luin joku päivä sitten todistuksesta jossa 7 kolumbialaista nuorta uskovaa saivat näyn jossa Jeesus Nasaretilainen näytti heille helvetin ja taivaan. Asia joka sai minut tänne kirjottamaan oli näyn kohta, jossa heidät vietiin helvettiin kuin hissillä. Sanoit Vaisuliini että tuossa unessa äitisi vietiin kuin hissillä alas. Ajattelin nyt siis että voisiko ajatella että näiden näkyjen lähde olisi sama. En arvaa linkkiä laittaa, jos ei ehkä ole luvallista, mutta jos laittaa Googleen vaikka: "7 nuorta kolumbialaista", niin artikkeli löytyy. En rohkene omaa mielipidettäni tuosta lähteestä tuoda ilmi, koska olen uskon elämässä varsin nuori vaikka iältäni jo vanha ;).
niika
 
Viestit: 5
Liittynyt: 04. Heinä 2014 21:48

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Heinä 2014 23:29

*
Ok Niika. En ole siis ainoa... :) Olivatko he silloin uskossa kun Jeesus näytti heille helvetin ja taivaan? En ollut silloin vielä Jeesuksen oma kun tämä kaikki minulle tapahtui. Myöhemmin kun olin 9v niin sain tietää kuka Jeesus on. Niin ennen sitä uskoontuloani tällaiselle pienelle tytölle oli kova paikka koska tää kaikki oli ihan uutta ja pelottavaa...

Siitä Ouija-laudasta vielä... sori onko se jo vihitty saatanan käyttöön tai johonkin käyttöön? Miten vihkiminen voi suorittaa? Kuka olisi voinut vihkiä kelloa ennen käyttöä ja siten alkanut käyttää sitä ja sit jättää sen ullakolle? Minulla olisi toinen käsitys. Saatanan tapa on vedättää ja saada ihmisiä uskomaan sokeasti että vihityllä esineellä voi olla yhteydessä henkimaailmaan vaikka se on pelkkä esine. Raamatun mukaan veistetty puu ei puhu eikä näe eikä haise eikä kävele. Eli se tarkoittaa ettei ole yhteydessä johonkin henkimaailmaan eikä saatanaan. Kello oli hämäyshomma jonka takana oli se saatana joka yritti vedättää minuakin ja melkein onnistui kans. :D Saatana siis tietää meidän tulevaisuudesta koska minulle tuli mieleen jotain Raamatusta. Raamatun mukaan saatana kyllä tietää että aika on vähissä ja se tietää että Jeesus tulee pian ja siksi koittaa estää ja eksyttää meitä kaikin tavoin...

Nyt näyttää siltä että asia alkoi avautua minulle. Mutta toistuva uni äidistä jää vielä avautumatta... Sori pää väsyy. Liikaa miettimistä. Nyt riittää ja hyvää yötä Jeesus myötä!

:sleep:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja Juha » 25. Heinä 2014 01:31

niika kirjoitti:Hei kaikille. Olen uusi täällä ja kirjotan eka kertaa. Olen kyllä lueskellut teidän juttuja jo jonnin aikaa. Se mikä sai kirjottaan oli kun luin joku päivä sitten todistuksesta jossa 7 kolumbialaista nuorta uskovaa saivat näyn jossa Jeesus Nasaretilainen näytti heille helvetin ja taivaan. Asia joka sai minut tänne kirjottamaan oli näyn kohta, jossa heidät vietiin helvettiin kuin hissillä. Sanoit Vaisuliini että tuossa unessa äitisi vietiin kuin hissillä alas. Ajattelin nyt siis että voisiko ajatella että näiden näkyjen lähde olisi sama. En arvaa linkkiä laittaa, jos ei ehkä ole luvallista, mutta jos laittaa Googleen vaikka: "7 nuorta kolumbialaista", niin artikkeli löytyy. En rohkene omaa mielipidettäni tuosta lähteestä tuoda ilmi, koska olen uskon elämässä varsin nuori vaikka iältäni jo vanha ;).


Nuo 7 kolumbialaista ovat varmaan tunnettuja ja olen itsekin törmännyt heihin. Mielestäni heistä (tai jostain muusta tuollaisesta kokemuksesta) on ollut täällä ennenkin puhetta, en vain löydä tosin nyt ketjua. Täältä löytyy kolumbialaisten kokemukset: http://www.divinerevelations.info/docum ... s_hell.htm

Tässä joitakin kohtia jotka ovat mielestäni vääriä. Alleviivattuna varsinainen kohta.

Hänen puhuessaan, madot kiemurtelivat hänen tyhjissä silmäkuopissaan, poistuen hänen korvistaan ja mennen takaisin sisälle hänen suunsa kautta. Hän yritti vetää niitä pois käsillään, mutta se oli mahdotonta. Hän huusi hirvittävästi ja anoi armoa jatkuvasti. Hän pyysi koko ajan Herraa viemään hänet pois tuosta paikasta. Vielä pahempaa, demonit kiduttivat häntä jatkuvasti lävistäen keihäillään. Demonit näyttivät aivan eräiltä lelunukeilta, joita meillä on täällä maan päällä ja joita kutsumme nimellä ”The Jordanos”. Näin noita nukkeja Helvetissä, mutta ne eivät olleet enää nukkeja; ne olivat elossa ja demonisia. Ne olivat suunnilleen metrin korkuisia, ja niillä oli erittäin terävät hampaat. Veri valui heidän suustaan ja heidän silmänsä olivat täysin punaiset.

Ne hakkasivat Andrewta kaikella voimallaan, kuten kaikkia muitakin, jotka olivat tuossa osassa Helvettiä.
Kun huomasin sen, kysyin Herralta kuinka maanpäällinen nukke saattoi näyttää aivan samalta kuin nuo demonit. Herra kertoi niiden olevan surun henkiä.


Herra katsoi meihin ja sanoi: ”Katsokaa, tämä on tanssijoiden palkka.” Heidän piti hyppiä villisti ylös ja alas musiikin tahdissa. Jos oli salsaa soimassa, heidän piti hyppiä sen tahdissa, jos mitä tahansa muuta musiikkia oli soimassa, heidän piti hyppiä sen musiikin tahdissa. He eivät voineet lopettaa hyppimistä koskaan. Mutta vielä pahempaa, heidän kenkiensä

pohjissa oli 15 senttimetrin pituiset piikit. Aina kun he hyppäsivät, piikit lävistivät heidän jalkansa, eikä heillä koskaan ollut hetkeäkään lepoa. Kun joku yritti lopettaa, demonit tulivat heti lävistämään heitä keihäillä, ja kiroamaan heitä sanoen: ”Ylistä häntä! Tämä on sinun valtakuntasi nyt, ylistä Saatanaa! Ylistä häntä! Et voi lopettaa, ylistä häntä! Ylistä häntä! Sinun täytyy ylistää häntä! Sinun on pakko hyppiä! Sinun on pakko tanssia! Et voi pysähtyä yhdeksikään sekunniksi.


Ystäväni ja veljeni, kun lähdimme tästä paikasta, näimme joitakin siltojen kaltaisia, jotka jakoivat Helvetin kärsimyksen eri osastoihin. Näimme hengen kävelemässä sillan yli. Se näytti juuri sellaiselta nukelta, jonka olemme nähneet maan päällä; kutsumme niitä nimellä ”Treasure Trolls”. Niillä on eriväriset hiukset ja vanhan miehen kasvot, mutta lapsen vartalo ja niiltä puuttuivat sukupuolielimet. Niiden silmät ovat täynnä pahuutta. Herra selitti, että ne olivat kadotuksen henkiä. Tällä hengellä oli keihäs kädessään, ja se asteli mahtailevasti tuolla sillalla kuin jokin kuningatar tai kaunis malli.

Kävellessään se lävisti keihäällään alapuolella olevia ihmisiä. Se kirosi heitä sanoen: ”Muistatteko sen päivän kun olitte kristityn kirkon ulkopuolella, ettekä tahtoneet mennä sisälle? Muistatteko päivän kun he evankelioivat teitä, mutta te ette tahtoneet kuunnella? Muistatteko päivän kun he antoivat teille traktaatin ja te heititte sen pois?” Kadotetut sielut yrittivät peittää alueen, jossa heidän korvansa joskus olivat olleet. He hokivat demonille: ”Pää kiinni! Pää kiinni! Älä kerro minulle enempää! En tahdo tietää enempää, pää kiinni! Siitä huolimatta ilkeä henki nautti tehdessään niin ja saadessaan sieluissa aikaan kipua.


Tulimme paikkaan, jossa oli monia sellejä, ja niiden sisällä oli kidutettuja sieluja. Monen tyyppiset demonit kiduttivat noita sieluja. Demonit kirosivat sieluja sanoen: ”Sinä kirottu surkimus, ylistä Saatanaa! Palvele häntä, kuten teit maan päällä ollessasi!”


Sitten näimme demoneja eräässä paikassa. Jokin sai huomioni kiinnittymään, huomasin että yhdeltä demonilta puuttui siipi. Kysyin Herralta: ”Herra, miksi tuolta demonilta puuttuu yksi siipi?” Herra sanoi: ”Tuo demoni lähetettiin maan päälle yhdessä tarkoituksessa, mutta se ei saavuttanut päämääräänsä, ja eräs Jumalan palvelija heitti sen takaisin helvettiin. Sitten Saatana tuli ja rankaisi sitä, ja leikkasi siltä siiven pois.”



- Mielestäni kuulostaa nuo tummennetut kohdat väärältä. Helvettihän on rangaistuspaikka, mihinkä saatana ja langenneet enkelit (=demonit) joutuvat aikanaan kärsimään rangaistustaan, eikä mikään "saatanan valtakunta", jota saatana johtaa ja demonit kiduttavat iloisena saatanan johdolla ihmisiä. Tämän vuoksi epäilen noiden kokemusten todenperäisyyttä.


MUOKKAUS:

Nyt löysin linkin viewtopic.php?f=2&t=272
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 25. Heinä 2014 09:07

vaisuliini kirjoitti:*
Ok, minä käsitin asian väärin. Sorry! Minulla olisi kysyttävää. Voiko kelloa vihkiä henkimaailmaan...? Minulla on pieni aivo jolla yritin miettiä miten tavalla vihkiminen voi tapahtua esineen esim. kellon kanssa... :oops: :oops:


En ymmärrä mitä tarkoitan vihkimisellä?

Ei esimerkiksi Ouija -lautaa tarvitse mitenkään vihkiä, vaan se on ihan normaali lauta puuta ja maalia , mutta ne jotka sitä käyttävät tahtovat ottaa yhteyden tietäjähenkiin ja etsivät näiltä neuvoa, tällöin voi osoitin alkaa liikkumaan saastaisen hengen voimasta ja yhteys on saatu.

Ei siis tarvitse vihkiä mitenkään vaan käyttää esinettä tahtoen ottaa yhteys tietäjähenkiin tms. henkiolentoihin. Se aktivoidaan tahdolla ottaa yhteys tietäjähenkeen, henkimaailmassa kuullaan ja nähdään tuo tahto ja tällöin kun on vapasta tahdosta valittu ottaa yhteyttä ei Jumala sitä estä, vaan ihmiselle käy niin kuin vapaalla tahdollaan valitsee eli saa yhteyden saastuttavaan ja saastaiseen tietäjähenkeen.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 25. Heinä 2014 09:41

Juha kirjoitti:

- Mielestäni kuulostaa nuo tummennetut kohdat väärältä. Helvettihän on rangaistuspaikka, mihinkä saatana ja langenneet enkelit (=demonit) joutuvat aikanaan kärsimään rangaistustaan, eikä mikään "saatanan valtakunta", jota saatana johtaa ja demonit kiduttavat iloisena saatanan johdolla ihmisiä. Tämän vuoksi epäilen noiden kokemusten todenperäisyyttä.


MUOKKAUS:

Nyt löysin linkin viewtopic.php?f=2&t=272


Olen samaa mieltä Juhan kanssa, kyse on Jumalan luomasta "rangaistuslaitoksesta" , jossa siis pahat hengetkin kärsivät rangaistusta eikä heidänkään tulensa sammu ja madot kuole, vaan myös heillä on itku ja hammasten kiristys.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Heinä 2014 10:10

*
Ok mutta jos minulla olisi saastainen esine ja pitäisin sen vain koristeena. Mitä sit tapahtuisi?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja Siivetön » 25. Heinä 2014 10:17

Apt.19:
13 "Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat
lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli
pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta,
jota Paavali julistaa".
14 Ja niiden joukossa, jotka näin tekivät, oli myös erään juutalaisen
ylipapin, Skeuaan, seitsemän poikaa;
15 mutta paha henki vastasi heille sanoen:
"Jeesuksen minä
tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?
"
16 Ja se mies, jossa paha henki oli, karkasi heidän kimppuunsa, voitti
heidät toisen toisensa perästä ja runteli heitä, niin että he alastomina
ja haavoitettuinapakenivat siitä huoneesta."

Eli saatana tuntee ja tietää Jumalan Hengen eikä kykene tekemään
Jumalan lapselle mitään pahaa, mutta sellaisen, jossa ei Jumalan
henkeä ole, vaikka toimisi kuitenkin Jumalan nimissä, saatana kykenee
runtelemaan.

1 Kor. 2
12 Mutta me emme ole saaneet
maailman henkeä, vaan sen Hengen,
joka on Jumalasta, että tietäisimme,
mitä Jumala on meille lahjoittanut;
13 ja siitä me myös puhumme,
emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla,
vaan Hengen opettamilla, selittäen
hengelliset hengellisesti.
14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota
vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on;
sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi
sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava
hengellisesti.
15 Hengellinen ihminen sitä vastoin
tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään
ei kukaan kykene tutkistelemaan.

16 Sillä: "kuka on tullut tuntemaan
Herran mielen, niin että voisi neuvoa häntä?"
Mutta meillä on Kristuksen mieli.

Saatana ei voi tutkia ja tietää, mitä Jumalan Hengessä vaeltavassa
ihmisessä on, ellei ihminen itse avaa saatanalle ovea käydä sisälle
hänen elämäänsä.
Siivetön
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron