Erään tutun uni tai uninäky

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Heinä 2014 10:25

*
Kiitos Siivetön :thumbup: Kyllä ja näin juuri minulle tapahtui kun en ollut silloin Jeesuksen oma. Mutta voiko saatana käyttää unta myös? Jumala on lempeä eikä halua satuttaa ketään unella mutta saatana kai voi...
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Heinä 2014 10:45

*
Minä olen nyt varma että toistuva uni äidistäni on saatanasta koska Jumalan ei ole tapana satuttaa ketään unella. Minun ei tarvitse kertoa äidille siitä unesta mitään. Mutta entäs kello? Kai voi pitää koristeena turvallisesti? Äiti ei ole uskossa ja se kello on äidin kotosalla vielä.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja Juha » 25. Heinä 2014 11:05

Mikko Murpatti kirjoitti:Ei siis tarvitse vihkiä mitenkään vaan käyttää esinettä tahtoen ottaa yhteys tietäjähenkiin tms. henkiolentoihin. Se aktivoidaan tahdolla ottaa yhteys tietäjähenkeen, henkimaailmassa kuullaan ja nähdään tuo tahto ja tällöin kun on vapasta tahdosta valittu ottaa yhteyttä ei Jumala sitä estä, vaan ihmiselle käy niin kuin vapaalla tahdollaan valitsee eli saa yhteyden saastuttavaan ja saastaiseen tietäjähenkeen.


Olen samaa mieltä että homma toimii juuri oman tahdon kautta. Tässä linkki erääseen hyytävään kokemukseen minkä kuulin kerran tapahtuneen... viewtopic.php?p=18180#p18180

Ja oma tahto siinäkin toimi, luonnollisesti.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja Juha » 25. Heinä 2014 11:09

vaisuliini kirjoitti:*
Minä olen nyt varma että toistuva uni äidistäni on saatanasta koska Jumalan ei ole tapana satuttaa ketään unella. Minun ei tarvitse kertoa äidille siitä unesta mitään. Mutta entäs kello? Kai voi pitää koristeena turvallisesti? Äiti ei ole uskossa ja se kello on äidin kotosalla vielä.


Kysy onko äitis kokenu mitään outoa, nähny unia tai muuta vastaavaa. Mutta jos sinun on mahdollista, niin kysy että voisitko saada kelloa omaksesi ja tarjoutua vaikka hankkimaan toista kelloa äidillesi. Jos saat kellon, niin tuhoa/polta se. Näin saat mielenrauhan.

Ja useat niistä, jotka olivat taikuutta harjoittaneet, kantoivat kirjansa kokoon ja polttivat ne kaikkien nähden; ja kun niiden arvo laskettiin yhteen, huomattiin sen olevan viisikymmentä tuhatta hopearahaa. Ap. t. 19:19

Kaikista vastaavista esineistä on mielestäni hyvä hankkiutua aina eroon.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja Siivetön » 25. Heinä 2014 11:14

Tarkoitatko sitä, että voiko saatana laittaa uskovan ihmisen
näkemään jotain saatanasta lähtöisin olevaa unta?

Nähdäkseni saatanalla on toki pääsy ajatuksiimme, jonka
kautta se pyrkii myöskin eksyttämään uskoviakin ja tästä
mielestäni Raamattukin puhuu, kun siellä jossain mainitaan,
ettemme voi estää lintua lentämästä päämme yli, mutta
voimme estää sitä tekemästä pesää sinne.

Joten tämän pohjalta näkisin, että vihollinen voi syöttää
meille meidän alitajuntamme kautta myöskin unia, mutta
me voimme estää niiden unien käytäntöön laittamista, kuten
muidenkin synnillisten ajatusten kohdalla.
Siivetön
 

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja Juha » 25. Heinä 2014 11:19

vaisuliini kirjoitti:*
Kiitos Siivetön :thumbup: Kyllä ja näin juuri minulle tapahtui kun en ollut silloin Jeesuksen oma. Mutta voiko saatana käyttää unta myös? Jumala on lempeä eikä halua satuttaa ketään unella mutta saatana kai voi...


Kyllä saatana voi pahoilla unilla kiusata uskovia joskus.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Heinä 2014 11:22

Juha kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:*
Minä olen nyt varma että toistuva uni äidistäni on saatanasta koska Jumalan ei ole tapana satuttaa ketään unella. Minun ei tarvitse kertoa äidille siitä unesta mitään. Mutta entäs kello? Kai voi pitää koristeena turvallisesti? Äiti ei ole uskossa ja se kello on äidin kotosalla vielä.


Kysy onko äitis kokenu mitään outoa, nähny unia tai muuta vastaavaa. Mutta jos sinun on mahdollista, niin kysy että voisitko saada kelloa omaksesi ja tarjoutua vaikka hankkimaan toista kelloa äidillesi. Jos saat kellon, niin tuhoa/polta se. Näin saat mielenrauhan.

Ja useat niistä, jotka olivat taikuutta harjoittaneet, kantoivat kirjansa kokoon ja polttivat ne kaikkien nähden; ja kun niiden arvo laskettiin yhteen, huomattiin sen olevan viisikymmentä tuhatta hopearahaa. Ap. t. 19:19

Kaikista vastaavista esineistä on mielestäni hyvä hankkiutua aina eroon.


Äiti voi tulla meille ja kysyy ihmetellen missä se kello on :D Mutta auttaisiko rukouspyyntö että Isä laittaisi Poikansa Jeesuksen veren kellon päälle ja ympäri kans ettei se pääsisi häiriköimään äitiäni? Olisiko se raamatullinen rukouspyyntö? :oops:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja Siivetön » 25. Heinä 2014 11:32

vaisuliini kirjoitti:
Minä olen nyt varma että toistuva uni äidistäni on saatanasta koska Jumalan ei ole tapana satuttaa ketään unella. Minun ei tarvitse kertoa äidille siitä unesta mitään. Mutta entäs kello? Kai voi pitää koristeena turvallisesti? Äiti ei ole uskossa ja se kello on äidin kotosalla vielä.


Voithan toki kertoa äidillesi, että Sinulla on jokin epämääräinen ja
ikävä tunnekokemus kyseisestä kellosta, mutta et tiedä mihin se
liittyy ja mistä tuollainen kokemus tulee.

Jos sitten tarpeen tai jos äitisi tietää jotain sen kellon taustoista,
niin uskon tuon herättävän jo ajattelemaan asiaa.

Mielestäni uskovainen saattaa aistia jo sellaisenkin asian, että kellon
hankintaan liittyy jotain vilpillistä tms. eli ettei kellossa sinänsä ole
mitään pahaa.

Tunnekokemuksesi saattaa liittyä myöskin johonkin lapsuuden tilanteeseen,
joka on ns. vain oman alitajuntasi tuotetta, eli ei sen kummemmin Jumalasta
kuin saatanastakaan.

Meidän ei nimittäin tulisi liikaa hengellistäkään tällaisia asioita, sillä
ihmisen mieli on niin monimutkainen tekele, että moni outo ja
negatiiviselta tuntuva asia saattaa olla vain jonkinlaisten lapsuuden
tapahtumien aikaansaamaa.
Siivetön
 

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Heinä 2014 11:36

*
Ok selvä, kiitos, tämä vahvistaa epäilyni. Se ei ollut Jumalasta vaan saatanasta joka laittoi minulle toistuvan unen äidistä... :thumbup: Miksi minä koen mahdottomaksi hankkiutua eroon tuosta kellosta. Johtuu että äiti osaa olla voimakastahtoinen ja osaa olla pitkävihainen :D Jätän tämän huolenaiheen Herran haltuun rukoillen. Olisi mukavaa jos äiti tulee uskoon niin alkaisi ymmärtää kellon juttua paremmin. Siunattua viikonloppua! :angel:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Heinä 2014 11:40

Siivetön kirjoitti:Voithan toki kertoa äidillesi, että Sinulla on jokin epämääräinen ja
ikävä tunnekokemus kyseisestä kellosta, mutta et tiedä mihin se
liittyy ja mistä tuollainen kokemus tulee.

Jos sitten tarpeen tai jos äitisi tietää jotain sen kellon taustoista,
niin uskon tuon herättävän jo ajattelemaan asiaa.


Niin mutta lapsena minä lakkasin kertomasta äidille enää mitä minulle kaikenlainen juttu tapahtui. Äiti aina sanoi minulle; höpöhöpö. Minä hain veljeni ja pyysin veljeni todistamaan äidille. Veljenikin todisti eikä äiti uskonut meitä. :cry: Siitä lähtien en ole koskaan kertonut äidille enää... Äiti ei aina usko minua. Mutta siunattua viikonloppua! :angel:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa

cron