Hypnotisoija linnan juhlissa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Hypnotisoija linnan juhlissa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Joulu 2012 10:59

:shock:

Image

Linnan juhlien jatkoja vietetään parhaillaan Ravintola Teatterissa. Aivan Ylen lähetyksen lopussa nähtiin erikoinen tilanne, kun mentalisti Noora Karma hypnotisoi Ilkka Kanervan.

Karma laittoi pillin lasin päälle ja pyysi Kanervaa siirtämään pilliä ajatuksen voimalla. Tämä ei onnistunut. Sen jälkeen Karma pyysi lupaa hypnotisoida kansanedustaja.

- Tämä on vastoin sitä, mitä sovittiin, Kanerva vastasi, mutta antoi kuitenkin luvan hypnoosille.

Kanervan hengiteltyä ensin Karman ohjeiden mukaisesti hän kaatui lopulta Karman ja avustajan tukemana ravintolan lattialle. Kun Kanerva avustettiin ylös, hän vaikutti hieman poissaolevalta.

Hypnoosin jälkeen Karma kokosi laseista ja tupakka-askista tornin, jonka päälle hän laittoi kynän. Karma vakuutti Kanervan, että tämä pystyy nyt pudottamaan kynän ajatuksen voimalla. Kynä putosikin, ja Kanerva näytti hämmentyneeltä.

Tämän jälkeen Karma heilautti kättään, ja lasit menivät sirpaleiksi.
IL

http://www.iltalehti.fi/linnanjuhlat/20 ... 5_lj.shtml
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Hypnotisoija linnan juhlissa

ViestiKirjoittaja Juha » 07. Joulu 2012 11:55

Taitaa olla ko. nainen riivaajien kanssa tekemisissä... Kaatuilua.. Sitä samaa on näissä äärikarismaattisissa seurakunnissa.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Hypnotisoija linnan juhlissa

ViestiKirjoittaja pekka » 07. Joulu 2012 12:29

Juha kirjoitti:Taitaa olla ko. nainen riivaajien kanssa tekemisissä... Kaatuilua.. Sitä samaa on näissä äärikarismaattisissa seurakunnissa.


Mark. 1:34

Ja hän paransi monta, jotka sairastivat moninaisia tauteja, ja paljon riivaajia hän ajoi ulos eikä sallinut riivaajien puhua, koska ne tunsivat hänet.

1. Kor. 10:21

Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja

Jaak. 3:15

Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Hypnotisoija linnan juhlissa

ViestiKirjoittaja Herman » 07. Joulu 2012 14:26

Rukoillaan Noora Karman puolesta.
Herman
 

Re: Hypnotisoija linnan juhlissa

ViestiKirjoittaja Juha » 07. Joulu 2012 15:07

http://areena.yle.fi/1-1762659

kohta 3:40...

Herman kirjoitti:Rukoillaan Noora Karman puolesta.


Rukoilisin myös Kanervan puolesta.. :shock:
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Hypnotisoija linnan juhlissa

ViestiKirjoittaja toni t » 07. Joulu 2012 15:23

vaisuliini kirjoitti::shock:

Image

Linnan juhlien jatkoja vietetään parhaillaan Ravintola Teatterissa. Aivan Ylen lähetyksen lopussa nähtiin erikoinen tilanne, kun mentalisti Noora Karma hypnotisoi Ilkka Kanervan.

Karma laittoi pillin lasin päälle ja pyysi Kanervaa siirtämään pilliä ajatuksen voimalla. Tämä ei onnistunut. Sen jälkeen Karma pyysi lupaa hypnotisoida kansanedustaja.

- Tämä on vastoin sitä, mitä sovittiin, Kanerva vastasi, mutta antoi kuitenkin luvan hypnoosille.

Kanervan hengiteltyä ensin Karman ohjeiden mukaisesti hän kaatui lopulta Karman ja avustajan tukemana ravintolan lattialle. Kun Kanerva avustettiin ylös, hän vaikutti hieman poissaolevalta.

Hypnoosin jälkeen Karma kokosi laseista ja tupakka-askista tornin, jonka päälle hän laittoi kynän. Karma vakuutti Kanervan, että tämä pystyy nyt pudottamaan kynän ajatuksen voimalla. Kynä putosikin, ja Kanerva näytti hämmentyneeltä.

Tämän jälkeen Karma heilautti kättään, ja lasit menivät sirpaleiksi.
IL

http://www.iltalehti.fi/linnanjuhlat/20 ... 5_lj.shtml


Joh.10:10 Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

Matt.12:30. Joka ei ole minun kanssani, hän on minua vastaan, ja joka ei minun kanssani kokoo, hän hajoittaa.

saatanan voimat tuhoavat, hajoittavat ja kaatavat. Herra Jeesus kokoaa ja parantaa.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Hypnotisoija linnan juhlissa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Joulu 2012 15:38

*
tuota samaa linkkiä minä katsoin äsken ja huh pelkästä voimasta sai lasi putoamaan ilman että tarvitsisi koskettaa...huh! :o :shock:

Tuli mieleen Raamatun yksi kohta että sidotaan ensin pahaa henkeä ennen ulosajamista...
Tarvitseeko ensin sitoa ensin ja tehdä hänet vapaaksi?

Joo rukoillaan ihmeessä!!!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Hypnotisoija linnan juhlissa

ViestiKirjoittaja JoKi » 07. Joulu 2012 20:13

En tiedä, mutta oletan että kynän tiputus ja lasin säpäleiksi meno oli pelkkiä silmänkääntötemppuja.
JoKi
 
Viestit: 331
Liittynyt: 22. Loka 2011 18:16
Paikkakunta: Vaasa

Re: Hypnotisoija linnan juhlissa

ViestiKirjoittaja Herman » 07. Joulu 2012 20:20

JoKi kirjoitti:En tiedä, mutta oletan että kynän tiputus ja lasin säpäleiksi meno oli pelkkiä silmänkääntötemppuja.


Minä olen aika varma etteivät ole. Tunnen (nykyisin uskovia) ihmisiä, jotka ovat kertoneet saatananpalvonta-aikoinaan pystyneensä "ajatustenvoimalla" särkemään ja liikuttelemaan esineitä. Todellisuudessa pahat henget tekevät sitä ja luulottelevat näille ihmisille, että he ovat ajatustenvoimallaan tehneet sen. Mutta tämä Noora Karma on mitä luultavimmin aito noita eli pimeyden voimien palvoja/orja.
Herman
 

Re: Hypnotisoija linnan juhlissa

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 07. Joulu 2012 20:22

Herman kirjoitti:
JoKi kirjoitti:En tiedä, mutta oletan että kynän tiputus ja lasin säpäleiksi meno oli pelkkiä silmänkääntötemppuja.


Minä olen aika varma etteivät ole. Tunnen (nykyisin uskovia) ihmisiä, jotka ovat kertoneet saatananpalvonta-aikoinaan pystyneensä "ajatustenvoimalla" särkemään ja liikuttelemaan esineitä. Todellisuudessa pahat henget tekevät sitä ja luulottelevat näille ihmisille, että he ovat ajatustenvoimallaan tehneet sen. Mutta tämä Noora Karma on mitä luultavimmin aito noita eli pimeyden voimien palvoja/orja.


No, voisi tietenkin olla noinkin... mutta nuo taikatemput yleensä perustuvat silmänkääntötemppuihin, eli ehkä tämäkin vain hyvää silmänkääntötemppua eikä muuta... näin oletan... mutta mahdollistahan on, että olisi henkien tuotostakin, joka tapauksessa valhetta ja aina pahasta.
lonelyrider
 

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa

cron