Rukoilkaa Tel-Avivin ja Israelin puolesta...

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Rukoilkaa Tel-Avivin ja Israelin puolesta...

ViestiKirjoittaja todael » 23. Marras 2012 13:18

RUKOILKAA TEL-AVIVIN, JA JUUTALAISTEN PUOLESTA...

Tel-Aviv on valittu "homo-matkailun" ykköskaupungiksi. Homoseksuaalisuuden saastaisuus turmelee käsittämättömällä voimalla Israelin maata - ja tämä ennemmin tai myöhemmin tuo Israelin ylle Jumalan kurittavan käden.

Jerusalem Post jopa manitsee että Tel-Aviv on maailman paras "homo-kaupunki".

Kun rukoilemme Israelin puolesta, rukoilkaamme että he kääntyvät Messiaan Jeesuksen puoleen. Se että Israel on turvassa ja jatkaa "saastassa" elämistä, ei tuo heille mitään siunausta. Synti tulee niin Israelillekin tuomioksi, kuten muillekin kansoille.

Israel ei pelastu, jos tämä kansa ei käänny pois saastaisuuden synnistä, ja jopa ole maailmassa sen johtavia maita.
Homoseksuaalisuus, huumeet sekä prostituutio ovat erittäin suuria ongelmia, juuri Tel-Avivissa.

http://www.jpost.com/LifeStyle/Article.aspx?id=253121

- todael
Viimeksi muokannut todael päivämäärä 23. Marras 2012 23:24, muokattu yhteensä 1 kerran
todael
 

Re: Israel kylpee homouden synnissä....

ViestiKirjoittaja todael » 23. Marras 2012 15:08

Toivon että tekstiä lukeva ymmärtää, että esitän asiat suurella murheella ja jopa Jumala pelolla. Pyydän että nämä asiat nostetaan vakavasti rukousalttarille Israelin tähden. Herra pelasta kansasi !!

NATIONALISTINEN SIIONISMI JA VAPAAMUURARIT - SALOMON "KULLAN-PAINO" ELI 666

Monet ovat liittäneet nykyisen siionistisen rahavallan, kuningas Salomon aikaisen luopumuksen aikaan, josta sanotaan:

1Kun. 10:14-15 "Sen kullan paino, mikä yhtenä vuotena tuli Salomolle, oli kuusisataa kuusikymmentä kuusi talenttia kultaa, paitsi mitä tuli kauppamiehiltä ja kaupustelijain kaupanteosta ja kaikilta Erebin kuninkailta ja maan käskynhaltijoilta."

Kullan määrä kuvataan lukuarvona 666, jonka eräät tulkitsevat langenneen Salomonin synkretistisen valtakunnan taloudellisena merkkinä. Tämä sama taloudellisen vallan merkki (666) tulisi vielä toistumaan lopun ajassa Israelin kolmannen temppelin rakentamisen sekä siihen liittyvän vapaamuurarien sekä antikristuksen vallan mukaisuudessa. Juutalaiset pankkiirit [kuten Rothchild suku] tulevat vielä rakentamaan "valtakunnan", jota hallitsee sama "kullan-paino" - eli 666. Tämä on antikristuksen valtakunta sekä pedon aikaan saama uusi maailmanjärjestys.

KUVASSA VAPAAMUURARIEN MONUMENTTI EILATISSA - ISRAELISSA

Kuva
Huomaa, tuossa Eilatissa olevassa vapaamuurarien monumentissa nimenomaan käytetään kuningas Salomon nimeä.

Kuva
Sama monumentti kauempaa kuvattuna....

Myös ns "Daavidin tähti" eräiden mukaan on sama kuin Salomonin sinetti, okkultistinen merkki jonka Salomo omaksui epäjumalia palvovien naisten kautta. Naiset kääntivät Salomon sydämen pois Israelin Jumalasta, ja vietteli Salomon synkretistiseen ja saatanalliseen "ekumeniaan". Tästä eräiden mielestä juontuu Daavidin tähti.

Kuva

Nämä asiat olisi tuotava esiin - sillä totuus olisi tuotava esille myös Israelin keskellä tapahtuvasta petoksesta. Jotta voimme rukoilla Israelille pelastusta Messiaassa Jeesuksessa - emme ainoastaan Israelin kansallista ja valtiollista menestystä - on hyvä tietää missä Israel on tällä hetkellä, ja mitkä demoniset voimat toimivat jopa sen kautta.

Itse erotan Israelin kohdalla Jumalan valitun kansan, ja nationalistisen siionismin toisistaan. Kansa ja valtio tässä siis erottuvat Jumalan valinnan ja kutsun tähden.

Jumalan valitsema Israel tulee pelastumaan, Jumalan asettaman valinnan ja kutsun tähden - mutta ei ilman parannuksen tekemistä, eikä ilman Messiaan Jeesuksen uhria.

Aam 9:8-15 Katso, Herran, Herran silmät ovat syntistä valtakuntaa vastaan, ja minä hävitän sen maan pinnalta; kuitenkaan en minä Jaakobin heimoa kokonaan hävitä, sanoo Herra. Sillä katso, minä käsken seuloa Israelin heimoa kaikkien kansain seassa, niinkuin seulalla seulotaan: ei jyvääkään putoa maahan. Miekkaan kuolevat kaikki minun kansani syntiset, jotka sanovat: "Ei saavuta, ei kohtaa meitä onnettomuus". Sinä päivänä minä pystytän jälleen Daavidin sortuneen majan ja korjaan sen repeämät ja pystytän sen luhistumat, ja rakennan sen sellaiseksi, kuin se oli muinaisina päivinä, niin että he saavat omiksensa Edomin jäännöksen ja kaikki pakanakansat, jotka minun nimiini otetaan, sanoo Herra, joka tämän tekee. Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin kyntäjä tavoittaa leikkaajan ja rypäleitten polkija siemenenkylväjän, jolloin vuoret tiukkuvat rypälemehua ja kaikki kukkulat kuohkeiksi muuttuvat. Silloin minä käännän kansani Israelin kohtalon, ja he rakentavat jälleen autiot kaupungit ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja juovat niiden viiniä, he tekevät puutarhoja ja syövät niiden hedelmiä. Minä istutan heidät omaan maahansa, eikä heitä enää revitä pois maastansa, jonka minä olen heille antanut, sanoo Herra, sinun Jumalasi."

- todael
todael
 

Re: Rukoilkaa Tel-Avivin ja Israelin puolesta...

ViestiKirjoittaja todael » 23. Marras 2012 23:25

Pyydän anteeksi aiempaa, liian repivää aloitusotsikkoa.... vaihdoin sen toiseeen.

- todael
todael
 

Re: Rukoilkaa Tel-Avivin ja Israelin puolesta...

ViestiKirjoittaja pekka » 24. Marras 2012 02:41

Tällaisen kirjoituksen löysin, lainaus:

"Iranin valtiollinen uutistoimisto Mashregh väittää Israelin ja Yhdysvaltain toteuttavan suunnitelmaa, jonka tarkoituksena on muuttaa koko maailma homoseksuaaliseksi. Uutistoimiston mukaan Yhdysvaltain elokuvateollisuus ja yliopistot ”opettavat maailmalle homoseksuaalisuutta” ja edistävän homosuhteita.

Uutistoimisto jatkaa väittämällä Israelin ja Yhdysvaltojen suunnitelmiin kuuluvan kauhistuksen ja moraalittomuuden muuttamisen joksikin tavanomaiseksi ja sitä kautta alistaa ne, jotka eivät hyväksy homoseksuaalisuutta. Uutistoimisto torjuu myös vaatimukset ihmisoikeuksien myöntämisestä seksuaalivähemmistöille. Sen mukaan ainoa velvollisuus, joka yhteiskunnalla on seksuaalivähemmistöjä kohtaan on ”hoidon tarjoaminen homoseksuaalisuudesta parantamiseksi”.

”Jos homoseksuaalien tukeminen on lähtöisin inhimillisistä näkökulmista tai ihmisoikeuksien puolustamisesta, paras tapa auttaa näitä ihmisiä yksilöinä on tarjota heille huomiota ja lääketieteellistä käsittelyä heidän pelastamisekseen moraalittomista teoista, jotka ovat hyökkäys perheinstituutiota vastaan.” uutistoimisto päätti."

Ja tällaisen, lainaus:

"Suomen helluntailaiset, muutkin äärikristityt ja myös TV7 ylistävät Israelia ja keräävät sille voimakkaasti tukea.

Israelissa juutalaisilla on kuitenkin paljon sellaista toimintaa joka on jyrkästi mainittujen tahojen oppien vastaista ja TV7 myös sensuroi ne ohjelmistonsa ulkopuolelle.

Israelin lainsäädäntö on seksuaalisten suuntausten osalta liberaaleimpia maailmassa.
Se sallii samaa sukupuolta olevien avioliitot, on juutalaisseurakuntia, jossa ne siunataankin ja parhaillaan valmistellaan lakia, joka sallisi homojen teettää itselleen lapsia sijaisäideillä.

Israelin Tel Aviv on nykyisin "homo-maailman" keskus.
Tel Avivissa on kymmeniä homoklubeja, hotelleja ja homoseksuaaleille tarkoitettuja tapahtumia ja matkailukohteita, joita mainostetaan laajasti."

http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288445604143.html
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Rukoilkaa Tel-Avivin ja Israelin puolesta...

ViestiKirjoittaja markku » 10. Kesä 2016 06:11

Ikävä kyllä mul on omakohtaista kokemusta Tel Avivin homopaikoista. olin eksyksissä ja pahasti ennen kuin Jeesus armahti ja vapautti. meno siellä meni niin villiksi suoranaiseksi paholaisen palvonnaksi. puoli vuotta olin Israelissa käyden viikonloppuisin juhlimassa jos sitä siksi voi kutsua. Homoklubeissa puolialastomat miehet tanssivat monta metriä korkeiden fallospatsaiden ympärillä ja osalla oli jopa isot pirun sarvet päässä. Se ikävä kyllä kuvaa sitä mikä on sydämen tila. Kohtasin kun tälläistä menoa vietin todellisia demonoita. Linkkiä en laita koska se mitä katselet se saastuttaa. Oli kysymyksessä sitten harhaoppinen uskova tai eksyksissä oleva joka ei Jumalasta mitään tiedä ihmettelen miksi pitää vielä näyttää videolinkki. Allenby streetillä näkyi keskellä päivää narkomaaniprostitoituja jotka vain makasivat maassa.Tel Avivissa kerrotaan olevan 300 bordellia ja kymmeniätuhansia prostitoituja.Israel tarvitsee todellisen Yeshuan niin kuin jokainen meistä. Se on valinta jonka teemme joka päivä. Synti väijyy ovella hallitse sinä sitä Jeesuksen veren kautta. Jos tämä ei ole sopivaa kertoa poistakaa tämä. Olen onnellinen että siirtynyt mielettömyydestä valkeuteen. pride ei edusta muuta kuin holtittomuutta.olen erittäin murheellinen että jopa saarnaajat sanovat että Jumala hyväksyy taipumuksen mutta ei sen toteutusta. Minun Jumalani ei ole niin heikko etteikö hän voisin luoda uudeksi kaiken ristin työn kautta. myöskin poikkeavan seksuaalisuuden. Jeesus ei ole ainoastaan vain armahtaja Hän on Vapauttaja!Synnin vallan murtaja!
markku
 

Re: Rukoilkaa Tel-Avivin ja Israelin puolesta...

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 10. Kesä 2016 13:32

No itse uskon tuon Israeli asin kuuluvan mennä noin.....sielläkin tulee se selvä ero ...Pyhä pyhittyy ja saastainen saastuu.Kuten koko maailmassa.Jossain vaiheessa täytyy olla sellainen meno maanpäällä ,ettei tarvitse Raamatustakaan edes lukea kun jokainen tajuaa ja näkee kaiken saastan.

Moni hurskas painaa päänsä alas kun näkee oikeasti silmillään moisen menon.

Hyvä ,että kuitenkin Kristityt vielä hetken saa voittoja ja pelastaa ihmisiä.....ne on tässä vieheliäisessä ajassa suuria voittoja.....siis kun olemme jo siinä pisteessä ,että joutuuko oikeuteen jos homoudesta sanoo Totuuden.Mutta näillä mennään ja teksti on valmiina Raamatussa,joka Toteutuu nyt.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa

cron