Sydänten tutkija

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Sydänten tutkija

ViestiKirjoittaja systeri » 19. Marras 2012 22:14

Mulla on ollu monena päivänä mielessä pari sanaa...sydänten tutkija...tai sydänten paimen,en tiedä miksi .Googletin vähän ja löysin tämmösen Wilkersonin kirjoituksen

http://www.worldchallenge.org/fi/node/5076
systeri
 

Re: Sydänten tutkija

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 23. Tammi 2013 23:05

*
Minä luin sitä ja jäi yksi juttu epäselväksi. Kun terve oppi on yksin Raamatusta ja Jumalan Sana on tulessa koeteltu puhdas Sana joka kirkastaa Kristusta mutta sitä samaa Sanaa julistetaan tai saarnataan vaikka Iisebelin hengessä eikä Jumala voi toimia saman Sanan kautta. Jumala ei voi yhtyä sen kanssa eikä voi jakaa kunniaa sen kanssa vaikka se julistetaan tai saarnataan samaa Sanaa. Sitä en ymmärrä.

Koska se Iisebelin hengessä oleva ihminen ei ymmärrä Sanan merkityksen että Sana on itse Jumala?

Entäs jos uskosta osaton saarnaa Jumalan Sanaa? Minun mieheni joka ei ole uskossa, saarnasi niin silloin tunsin miten Jumala laskeutui ja sit minulle tuli mieleen yksi kohta Raamatusta että Jumalan valtakunta on tullut lähelle tai Jumalan valtakunta on laskeutunut. Mieheni ei tiedä että Sana on itse Jumala. Niin silti Jumala varmaan toimi koska tunsin selvästi miten Jumala laskeutui kun silloin mieheni saarnasi sitä Sanaa.
Siellä oli paljon ihmisiä koolla niin mies heille saarnasi ja sanoi että hyvillä teoilla ei pääse taivaaseen kuin uskomalla Jeesukseen se pelastuu.

Sitä samaa Sanaa julistetaan tai saarnataan - eikö Jumala voi toimia jos itse on väärässä uskossa? Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan tykönä ja Sana oli Jumala. Sana tuli lihaksi. Jeesus on Sana. Sitä samaa Sanaa saarnataan... En ymmärrä...
Voisiko joku selittää?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7926
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Sydänten tutkija

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Tammi 2013 10:40

*
Se leipäpappi on antikristuksen hengessä mutta lukee sunnuntaisin Raamattua kuuntelijoille ja julistaa elävää Jumalan Sanaa.
Mutta Jumala ei voi toimia Sanan kautta vaikka Hänen elävää Sanaa julistetaan siellä kirkossa. Miksi? Voisiko joku valaistaa hieman sitä asiaa? Sori tyhmyyteni! :oops:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7926
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Sydänten tutkija

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Tammi 2013 11:04

*
Yksi juttu vielä... Sanana Jumala ei voi toimia oman Sanan kautta jota leipäpappi julistaa siksi ei voi yhtyä antikristuksen hengen kanssa.
Mutta varmaan Jumala yhtyy vain kuuntelijoitten kanssa koska heillä on oikea sydämenusko ja he uskoo Jumalan Sanaan jonka kautta Jumala toimii heille paitsi leipäpapille. Mutta he istuvat antikristuksellisessa kirkossa ja Jumalan Sana toimii vain heille eikä leipäpapille.

2Kor. 6:17
Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko;
niin minä otan teidät huostaani
18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias."
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7926
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Sydänten tutkija

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Tammi 2013 11:22

*
Nyt minä ymmärrän... Jumalan Sanassa pysyminen tarkoittaa pysyä Jeesuksessa (Sana on itse Jeesus) ja tehdä Jumalan Sanan mukaan.
Iisebelin ja antikristuksen henget ei tee Sanan mukaan eikä pysy Sanassa (Jeesuksessa) mutta ainoastaan julistaa sitä samaa elävää Jumalan Sanaa.
Siksi Sanana Jumala ei voi yhtyä heidän kanssa eikä toimi oman Sanan kautta heille.
Joo nyt ymmärrän ja sorry kans! :lol:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7926
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron