Kummallinen uni.. heh..

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Kummallinen uni.. heh..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 16. Marras 2012 22:52

Kävelin tietä pitkin.. mulla oli toisessa jalassa normaalisti kenkä ja sukka..mutta toisessa jalassa mulla oli ämpäri ja sukka ja ämpärissä oli vettä.. jalkaa palelsi.. Onko "unienselittäjää" kuten Daniel? heh :lol:

jotain kaksinaisuutta? toinen jalka pesty, toinen ei (Joh loppu).. toinen jalka maailmas toinen Herras..?
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Kummallinen uni.. heh..

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 17. Marras 2012 00:17

tuomarisimson777 kirjoitti:Kävelin tietä pitkin.. mulla oli toisessa jalassa normaalisti kenkä ja sukka..mutta toisessa jalassa mulla oli ämpäri ja sukka ja ämpärissä oli vettä.. jalkaa palelsi.. Onko "unienselittäjää" kuten Daniel? heh :lol:

jotain kaksinaisuutta? toinen jalka pesty, toinen ei (Joh loppu).. toinen jalka maailmas toinen Herras..?


Kuva
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kummallinen uni.. heh..

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 17. Marras 2012 13:03

Hauska uni :D , mutta tuli siitä mieleen, että meitä kehoitetaan pukeutumaan Jumalan koko sota-asuun, mihin kuuluu kengiksi jalkoihin alttius rauhan evankeliumille. Toisessa jalassa sinulla on normaali kenkä, joten toisaalla julistat evankeliumia niinkuin pitää, mutta joissain toisissa ympyröissä vesität evankeliumia, etkä julista kaikkea, minkä todeksi tiedät. :think2:

Näin joskus kauan sitten itse unen, missä kuljin ilman kenkiä todella likaisessa paikassa. Maassa oli kaikenlaista sylkeä ja tupakantumppeja jne. Ymmärsin silloin, että Jumala tahtoi minun ottavan kengiksi jalkoihini alttiuden rauhan evankeliumille. Se suojaa siltä, ettei kaikki maailman saasta niin helposti tartu minuun.

Joten rukoillaan meille kaikille rohkeutta ja Pyhän Hengen voimaa, intoa ja taidollisuutta aina ja kaikkialla julistaa evankeliumia rauhasta Jeesuksessa; astua esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla ;gladly:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Kummallinen uni.. heh..

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Marras 2012 12:54

*
Vanhasta Testamentista löytyy unien selityksiä paitsi Uudesta Testamentista ei löytynyt mitään.
Miksi unien selittäjiä ei ole enää...? :roll:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kummallinen uni.. heh..

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 18. Marras 2012 14:01

Mitähän siinä vanhan liiton ennustuksessa Pyhän Hengen vuodatuksesta tarkoitetaan, kun sanotaan, että vanhuksenne unia uneksuvat..? :think2: Kaipa on kysymys unista, joiden kautta Jumala puhuu meille uskoville. Mutta en kyllä itsekään muista uudesta testamentista viittausta unien selittämiseen. Jumala voi kyllä unienkin suhteen antaa uskovalle tiedon sanoja, joiden kautta taitaa selittää unen. Eli unien selittämisen suhteen homma on ihan niinkuin vanhankin liiton aikana: yksikään ihminen ei osaa niitä selittää, mutta on Jumala taivaassa, joka tietää kaiken.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Kummallinen uni.. heh..

ViestiKirjoittaja AuMaT » 19. Marras 2012 01:06

hauska uni kieltämättä :lol:

vaisuliini kirjoitti:*
Vanhasta Testamentista löytyy unien selityksiä paitsi Uudesta Testamentista ei löytynyt mitään.
Miksi unien selittäjiä ei ole enää...? :roll:

Samaa olen miettinyt minäkin että miksi ei enää kukaan osaa selittää unia... Itsekkin olisin aikoinaan kaivannut unelleni selitystä mutta kaippa se ei sitten merkinnyt mitään... :roll:
"Minä olen tie, totuus ja elämä." Herramme Jeesus Kristus
AuMaT
 
Viestit: 24
Liittynyt: 16. Kesä 2012 16:49


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 30 vierailijaa