Facebook

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Facebook

ViestiKirjoittaja Eetu » 13. Marras 2012 21:36

Menin jokin aika sitten takaisin Facebookiin, olin siellä noin viikon kunnes tajusin että en voi olla palvelussa, joka perustuu varastamiseen:

"Facebookin idea kuitenkin perustuu alun perin ConnectU:n yhteisöpalveluohjelmistoon. ConnectU:n perustajat Tyler ja Cameron Winklevoss antoivat vuonna 2003 Zuckerbergin tehtäväksi viimeistellä kehittelemänsä yhteisöpalveluohjelmiston. Zuckerberg kuitenkin varasti idean ja julkaisi Facebookin alkuvuodesta 2004." (wikipedia)

Toinen asia, jota mietin jo aikaisemmin, kun ekan kerran poistin Facebook tilini:

http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288515590001.html

Tässä linkki, jonka kautta Facebook tilinsä voi poistaa kokonaan:

https://ssl.facebook.com/help/contact.p ... te_account
Eetu
 

Re: Facebook

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 13. Marras 2012 21:43

Tätä ei ole tarkoitettu minään pahalla(tyylini voi olla kärkäs, mutta miksi olen minusta tuntuu että palstalla on jokin uhkien pelkotila menossa tai jotain?)... mutta en ole ainakaan aikonut minnekään korpeen muuttaa ja hautautua poteroon, jospa tämä maailma ei sieltä mua löytäisi... eli en ole mikään facebookin kannattaja, mutta varmaan käytetään palveluja ja hyödykkeitä tietämättämmekin, jonka joku keksijä on voinut varastaa toiselta... tämä maailma kun perustuu ihmisluonteen heikkouksiin ja bisnesmaailma on aika karu paikka.

Hirvittää tämä palstan meno välillä, uhkaa on siellä ja uhkaa on täällä, ehkä jokin voi olla todellistakin, mutta silti, Jumalaan luotan ja siihen että tapahtui mitä tapahtui, niin kaikki on Hänen tiedossan.
lonelyrider
 

Re: Facebook

ViestiKirjoittaja Eetu » 13. Marras 2012 21:46

Joo pyydän anteeksi, olen nyt tovin kirjoittelematta tänne, niin ei lähde mopo käsistä.
Eetu
 

Re: Facebook

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 13. Marras 2012 21:53

Eetu kirjoitti:Joo pyydän anteeksi, olen nyt tovin kirjoittelematta tänne, niin ei lähde mopo käsistä.


Tai sitten mun pitäisi pitää nämä ajatukseni kurissa ;) ei se varmasti yksistään sun jutut mene yli hilseen, kyllä välillä täällä on semmoinen tuomiopäivän pasuuna, että uusi tulija varmasti lentää pyllylleen ;) mutta älä mee minnekään, vaikka minäkin päästelen näitä sammakoita välillä ja anna anteeksi Eetu, kirjoittele vaan jos tuntuu, ehkä mun suu tarvii sitä saippuaa eli ei kenenkään tarvii olla hiljaa, sananvapaus sullakin on.
lonelyrider
 

Re: Facebook

ViestiKirjoittaja tanu » 14. Marras 2012 11:55

-
Viimeksi muokannut tanu päivämäärä 17. Loka 2017 20:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Facebook

ViestiKirjoittaja tanu » 14. Marras 2012 12:12

-
Viimeksi muokannut tanu päivämäärä 17. Loka 2017 20:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Facebook

ViestiKirjoittaja systeri » 14. Marras 2012 12:40

Mäkin oon taas FB:s :) Ei olis tullu mieleenkään alkaa tonkia sen syntyjä syviä.Se on hyvä evankelioimispaikka..voi laittaa lauluja ja lyhyitä raamatunpaikkoja jollei muuta :)
systeri
 

Re: Facebook

ViestiKirjoittaja Herman » 14. Marras 2012 13:29

systeri kirjoitti:Mäkin oon taas FB:s :) Ei olis tullu mieleenkään alkaa tonkia sen syntyjä syviä.Se on hyvä evankelioimispaikka..voi laittaa lauluja ja lyhyitä raamatunpaikkoja jollei muuta :)


Tykkään :)
Herman
 

Re: Facebook

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 14. Marras 2012 16:07

Se on totta, että joskus mennään helposti sinne toiseen ääripäähän, niiden vihollisen juonien paljastamisessa... eli keskitytään siihen viholliseen ja sitten se tärkein jää. Meidän tulisi olla valona ja suolana maailmalle! Mitä se on: olla elävä esimerkki siitä että Jeesus elää vielä tänäkin päivänä!

:) ja saahan niistä vihollisen juonistakin kertoa, mutta tämä uskonelämä on sellainen tasapaino(näin kuvaan kun en saa muuta sanaa mieleeni tähän), jossa voidaan mennä myös siihen ääripäähän, että keskitytään etsimään niitä eksytyksiä ja valheita ja siinä kaiken tiimellyksen melskeessä jää ihan koko ydin huomioimatta, että meidän tehtävä ei oikeastaan ole juosta näiden eksytysten paljastamisten perässä, vaan ylistää Jumalaa, kiittää Hänen teoistaa... ja voi vaikka sanoa HALLELUJA, KUNNIA OLKOON VAPAHTAJALLE, JOKA ON VOITTANUT KUOLEMAN ja se on jo voimallista sanomaa, koska se kertoo pimeyden vallan kukistumisesta, valon ja elämän voitosta.

Siunausta Eetulle ja muille palstalaisille myös.
lonelyrider
 

Re: Facebook

ViestiKirjoittaja Eetu » 15. Marras 2012 00:30

lonelyrider kirjoitti:
Eetu kirjoitti:Joo pyydän anteeksi, olen nyt tovin kirjoittelematta tänne, niin ei lähde mopo käsistä.


Tai sitten mun pitäisi pitää nämä ajatukseni kurissa ;) ei se varmasti yksistään sun jutut mene yli hilseen, kyllä välillä täällä on semmoinen tuomiopäivän pasuuna, että uusi tulija varmasti lentää pyllylleen ;) mutta älä mee minnekään, vaikka minäkin päästelen näitä sammakoita välillä ja anna anteeksi Eetu, kirjoittele vaan jos tuntuu, ehkä mun suu tarvii sitä saippuaa eli ei kenenkään tarvii olla hiljaa, sananvapaus sullakin on.


Ei kun oot ihan oikeassa, ei oo hyvä lähestyä asioita paasausnäkökulmasta, sorrun aika usein siihen. Noh on tässä aikaa opetella. :)
Eetu
 

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa

cron