Helvettijuttuja..

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Helvettijuttuja..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 03. Marras 2012 10:01

http://www.heinola.org/~patato/Brenes.html

otteita..

Jopa tänään, minä yhä tunnen tuskaa ja kauhua sielussani kun minä muistan että helvetissä on jopa nuoria lapsia. Minä näin joitakin jotka olivat 12 ja 14 vuoden ikäisiä. Myös he katuivat monia asioita joita he tekivät ollessaan maan päällä. Monet kristityt tietämättömästi sanovat että lapset eivät voi koskaan olla kadotettuja, koska he ovat niin nuoria. Mutta minä kerron sinulle, jos lapsi osaa tehdä eron hyvän ja pahan välillä, ja hän ei kulje Herran tietä, myös hän voi päätyä tähän kidutuksen paikkaan. (Sananlaskut 22:6)

Me jatkoimme katsomista kun demonit piinasivat ihmisiä. Minä näin kun eräs niistä repi ihmiseltä silmän ja piilotti sen, ja tämä ihminen joutui kaivamaan kärsien tuskaa löytääkseen sen. Demonit kokivat iloa tehdessään näin. Joiltakin, he repivät jalkoja ja käsivarsia. Mutta niillä jotka kerran tunsivat Herran mutta kuolivat synneissään rangaistus oli paljon pahempi. Heillä oli kaksinkertainen piina. (Kirje hebrealaisille 10:26-27) Niitä jotka eivät koskaan tunteneet Jumalaa kidutettiin myös, mutta on lisää kärsimystä niille jotka tunsivat Jeesuksen ja joista tuli myöhemmin luopioita (2 Piet. 2:21).

ALEHTELEMISTA JUMALALLE

Saattaa kuulostaa hullulta, mutta monet kristityt päätyvät helvettiin valehtelun takia. Kristityt usein huolettomasti valehtelevat kirkossa eivätkä pidä sitä merkittävänä asiana. Pastori saattaa esittää heille kysymyksen, ja seurakunnan jäsen vain valehtelee hänelle. Mutta meidän täytyy muistaa että yksinkertainen valhe on se joka sai Jumalan surmaamaan Ananiaksen ja Safiiran heidän ollessaan kirkossa. (Apostolien teot 5:3-10)

Monet kristityt ovat helvetissä koska he yksinkertaisesti valehtelivat pastorille. He eivät ymmärrä että he valehtelivat Jumalalle. Ja Raamattu varoittaa meitä: juomarit, avionrikkojat, haureutta harjoittavat, VALEHTELIJAT eivät peri Jumalan valtakuntaa. (1 Kor. 6:9-10, Johanneksen ilmestys 21:8)





John Lennon helvetissä..


http://www.spiritlessons.com/Documents/ ... s_Hell.htm

Herra salli meidän katsella miestä, joka oli yhden padan sisällä. Hän oli ylösalaisin ja liha tippui paloina hänen naamastaan. Hän katsoi Herraa läpitunkevasti ja sitten hän alkoi huutaa ja kutsua Jeesuksen nimeä. Hän sanoi: ”Herra armahda! Herra anna minulle mahdollisuus! Herra vie minut pois tästä paikasta!” Mutta Herra Jeesus ei tahtonut katsoa häneen. Jeesus yksinkertaisesti vain käänsi selkänsä hänelle. Kun Jeesus teki näin, alkoi mies kirota ja pilkata Herraa. Tämä mies oli John Lennon, saatanallisen ”The Beatles” bändin jäsen. John Lennon oli mies, joka pilkkasi Herraa elämänsä aikana. Hän väitti että kristinusko oli häviämässä ja että Jeesus Kristus tultaisiin unohtamaan kokonaan. Siitä huolimatta tämä mies on tänä päivänä Helvetissä ja Jeesus Kristus on elossa!! Kristinusko ei ole myöskään hävinnyt.




Mitä lienee tällaiset uhkailemiset saavat aikaan? kenties hetkellisiä syvällisiäkin kääntymyksiä..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Helvettijuttuja..

ViestiKirjoittaja JHK » 03. Marras 2012 11:14

Lihallista pelkoa herkissä ihmisissä. Ei ihmisestä tule aitoa uskovaa pelottelemalla, uhkailemalla, järkeilemällä eikä lahjomalla. Se on Jumalan Hengen eläväksi tekevä työ joka ihmisen pelastaa. Tällaiset helvettitarinat ovat pimeydestä.
JHK
 

Re: Helvettijuttuja..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 03. Marras 2012 11:36

Näissä on monesti yhteistä se että helvetti onkin jonkinlainen hauskanpitopaikka sinne laitetuille demoneille sun muille. Ikäänkuin saatana ja sen enkelit pitäisivät siellä hauskaa ja ihminen kärsii + 1000x kärsimykset luopuneille..jne
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Helvettijuttuja..

ViestiKirjoittaja Juha » 03. Marras 2012 19:09

Suosittelen selaamaan tämän ketjun läpi viewtopic.php?f=2&t=272&
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Helvettijuttuja..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 11. Marras 2012 21:41

http://www.youtube.com/watch?v=50JaBCFgluk <- tässä koertomuksessa ei ainakaan helvetin osalta puhuttu mitään yli Raamatun.mutta en sitten tiedä Taivaan osuutta.. Olen nähnyt itse tämän miehen 2004 Jyväskylässä. Silloin siellä oli Cafe 316 niminen paikka
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Helvettijuttuja..

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 12. Marras 2012 01:29

:wtf: :sick:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 14:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: Helvettijuttuja..

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 12. Marras 2012 01:59

:wtf: :sick:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 14:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: Helvettijuttuja..

ViestiKirjoittaja pekka » 12. Marras 2012 15:07

Kiitos Jasmiini kirjoituksestasi. Tässä ajassa missä elämme tuntuu olevan paljonkin näitä ihmisiä jotka väittävät käyneensä joko helvetissä tai sitten "taivasten valtakunnassa" tai molemmissa. Sitä en tiedä miksi esimerkiksi Uljas Pulkkinen lähtee satuilemaan tällaisia asioita julkisesti. Toivottavasti hän ymmärtäisi mitä on mennyt tekemään ja katuisi tekoaan ja pyytäisi Herralta anteeksi ja poistaisi tuon videon you tubesta.

Room. 8:24

Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?

1. Kor. 13:12

Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.

1. Tim. 4:10

Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien.

Joh. 14:19

Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää.

Luukas 17:

19. Ja hän sanoi hänelle: "Nouse ja mene; sinun uskosi on sinut pelastanut".
20. Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
21. eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
22. Ja hän sanoi opetuslapsillensa: "Tulee aika, jolloin te halajaisitte nähdä edes yhtä Ihmisen Pojan päivää, mutta ette saa nähdä.
23. Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä.
24. Sillä niinkuin salaman leimaus loistaa taivaan äärestä taivaan ääreen, niin on Ihmisen Poika päivänänsä oleva.

Matt. 23:39

Sillä minä sanon teille: tästedes te ette näe minua, ennenkuin sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen'."

Joh. 20:29

Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Helvettijuttuja..

ViestiKirjoittaja pekka » 12. Marras 2012 16:12

Evankeliumi Johanneksen mukaan 14

1. "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
2. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
4. Ja mihin minä menen - tien sinne te tiedätte."
5. Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"
6. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
7. Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."
8. Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme".
9. Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
10. Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.
11. Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.
12. Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,
13. ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
14. Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.
15. Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
16. Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
17. totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
18. En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne.
19. Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää.
20. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
21. Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle."
22. Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?"
23. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
24. Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
25. Tämän minä olen teille puhunut ollessani teidän tykönänne.
26. Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
27. Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
28. Te kuulitte minun sanovan teille: 'Minä menen pois ja palajan jälleen teidän tykönne'. Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö, sillä Isä on minua suurempi.
29. Ja nyt minä olen sanonut sen teille, ennenkuin se on tapahtunut, että te uskoisitte, kun se tapahtuu.
30. En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
31. Mutta että maailma ymmärtäisi minun rakastavan Isää ja tekevän, niinkuin Isä on minua käskenyt: nouskaa, lähtekäämme täältä."
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Helvettijuttuja..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 12. Marras 2012 18:45

Tuo tapahtuma oli tapahtunut YK-joukoissa vuorella. Mutta ei kerrottu siitä oliko näky nähty ei-uskovan vai jo uskovan tilassa ollessa. Delirium Tremens tila, joka alkaa vasta viikonkin juomisien jälkeen..Henkilö voinut tehdä uskonratkaisun..jne.. Deliriumtila aiheuttaa TODELLA todentuntuisia harhakuvitelmia ja näkyjä. Jopa kaksi todellisuutta sekoittuu näyissä keskenään.. Ihmisellä ei ole kunnon tietoa ajasta,paikasta,mitä tapahtuu..Tajunnan taso on vääristynyt.. Deliriumkohtaus tulee voimakkaina kohtauksina joissa todellisuudentaju hämärtyy aivan totaalisesti.. Saatetaan käydä Taivassa,helvetissä,nähdä maailmanloppu,Jeesuksen toinen tuleminen.. ihan mitä vaan..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa