Salaliittohörhöämisen outo logiikka

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

PAKKO pitää SAARNA!

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 26. Maalis 2023 22:04

On ne KUMMAA SAKKIA nää rokotehörhöt.. koko viikonlopun kulkenut Hkissä, keskustassa,junissa,asemilla, uimahallissakaan ei kukaan uponnut yhtäkkiä rokotekuolemaan vaikka "ihmisiä kuolee kuin aisaa rokotteisiin ja tää on absoluuttinen totuus" siis en voi kun nauraa näille! jos edes HETKEKSI lähtisitte ULOS ja nostaisitte päänne edes HETKEKSI siitä älypuhelimen ruudulta ja katsoisitte OMILLA SILMILLÄ mitä tapahtuu..Ihmiset ovat ENEMMÄN SEKAISIN kuin koskaan minkään päihteen vaikutuksesta.. koko ajan enemän ihmisiä menee mukaan näihin IHME JUTTUIHIN! ja heitittäisitte ULOS elämästänne Mv-lehden, TOKENTUBEN ta RAPSODI:n! UGH! Olen puhunut!
Viimeksi muokannut Juha päivämäärä 16. Huhti 2023 15:54, muokattu yhteensä 2 kertaa
Syy: Siistitty hieman ja yhdistetty toiseen ketjuun
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Rokote salaliitot = TÄYTTÄ VENÄJÄN PRAVDAA!

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 11. Huhti 2023 13:25

Jumala KOETTELI alkaen 2020 että KUKA turvaa Herraan ja KUKA turvaa IHMISEEN ja tulokset selvisivät! nämä jotka alkoivat ÖYHÖTTÄÄ "asiantuntijavideoiden" kanssa ottivat epäjumalan sydäneensä

(Hes 14:1. Minun luokseni tuli miehiä Israelin vanhinten joukosta, ja he
istuivat minun eteeni.
2. Niin minulle tuli tämä Herran sana:
3. "Ihmislapsi, nämä miehet ovat sulkeneet kivijumalansa(PUTIN) sydämeensä ja asettaneet kasvojensa eteen sen(PUTIN), mikä heille oli kompastukseksi syntiin. Antaisinko minä heidän kysyä minulta neuvoa?
4. Sentähden puhuttele heitä ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Kuka ikinä israelilainen sulkee kivijumalansa(PUTIN) sydämeensä ja asettaa kasvojensa eteen sen, mikä hänelle oli kompastukseksi syntiin, ja sitten menee profeetan tykö, hänelle minä, Herra, kyllä annan vastauksen - hänelle ja hänen monille kivijumalilleen,
5. ja tartun Israelin heimoa sydämeen, koska he ovat kääntyneet minusta pois kaikki tyynni seuraamalla kivijumaliansa.(PUTINIA) ja VENÄJÄN PRAVDAA!

he ovat ottaneet VLADIMIR PUTININ sydämeensä ja KAIKELLA VOIMALLA kääntää huomion tuon HIRVIÖN teoista! ROKOTEVÖSSÖTYS on TÄYTTÄ VENÄJÄN propagandaa ja ne jotka HERRAN sijasta turvasivat IHMISEEN .- NE EKSYTETTIIN! :o :o :o :o huomio käännettiin kokonaan aiheesta mitähän se SPUTNIK-rokote sitten sisälsi? :shock: :shock:
Viimeksi muokannut Juha päivämäärä 16. Huhti 2023 15:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Vähennetty huutomerkkejä ja siirretty osaksi toista keskustelua.
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa